بازدید مدیرعامل بیمه دی از مدیریت استان اصفهان

0

مدیرعامل شرکت بیمه دی امروز با همراهی تنی چند از معاونین و مدیران ستادی ضمن سفر به استان اصفهان با همکاران مدیریت این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی امروز در جمع همکاران و شبکه فروش استان اصفهان ضمن تا کید بر اصول شرکت یعنی سه سلامت، حرفه ای گری و انسجام سازمانی، گفت: اگرچه امروز و در کنار هم در حالی شانزدهمین سال تاسیس شرکت را گرامی داشته ایم که خانه فیروزه ای دی در شرایط مطلوب و پر افتخاری به سر می برد و اقبال خوبی در جامعه نسبت به بیمه دی ایجاد شده، اما برای تدوام موفقیت ها و پاسخگویی به اعتماد سهامداران و ذینفعان شرکت، نیازمند تلاشی دو چندان در سال جدید هستیم که از تک تک اعضای شرکت انتظار دارم با تلاش و كوشش برای تحقق اهداف شرکت همت بگمارند. من به تیم بیمه دی باور دارم و امیدوارم با جدیت، بهترین ها را برای خانه فیروزه ای مان به ارمغان بیاوریم.
در پایان این نشست، گفتگو و پرسش و پاسخ صمیمانه ای با همکاران و نمایندگان شعبه برگزار شد که طی آن پیشنهاداتی برای بهبود فرآیندها به بحث و بررسی گذارده شد.
در ادامه این سفر همچنین نشستی با مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان برگزار شد که طی آن مدیرعامل بیمه دی تاکید کرد که این مجموعه پیوسته در حال پایش و بهبود فرآیندهای قرارداد جبران برای ارتقای کیفیت ارائه خدمات است، وی افزود: ما در قرارداد جبران مرحله تثبیت را گذرانده ایم و اکنون به دنبال بهبود و ارتقا کیفیت هستیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید