پوشش ۹۰ درصدی بیمه در لاهیجان

0

فرماندار لاهیجان از پوشش ۹۰ درصدی بیمه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ از لاهیجان، جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان ظهر امروز به ریاست فرماندار لاهیجان برگزار شد.

یونس محمودی عنوان داشت: مقابله جدی با گران فروشان در ایام پایان سال از مهمترین برنامه های اعضای ستاد تنظیم بازار باشد ، به نحوی که مردم احساس کنند با رافت عیدانه مواجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه معنای نوروز این نیست که حتما مسافری از شهرها و استان های دیگر داشته باشیم، گفت : نظارت بر تخلفات ساختمانی و تجاوز به منابع طبیعی باید به طور جدی مورد نظر مسئولان شهرستان باشد.

محمودی همچنین ایجاد نشاط و جلوگیری از یاس و ناامیدی را از اولویت های شهرداری در  ایام پایانی سال دانست و گفت: در آستانه سال زراعی جدید نسبت به لایروبی منابع آب و ترمیم سردهنه رودخانه‌های شهرستان اقدام شود.

فرماندار لاهیجان در ادامه افزود ۵۰ درصد اراضی شهرستان زیر شخم زمستانه رفتند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان به پوشش ۹۰ درصدی بیمه در لاهیجان خبر داد و ضمن انتقاد از عدم استفاده مدیران شهرستان از طرح جامع دولت الکترونیک گفت: از مهمترین مزایای طرح دولت الکترونیک کاهش هزینه ها ، عدم توقف ارباب رجوع در ادارات و دفع مفاسد اقتصادی و اداری  است.

یونس محمودی در پایان به برگزاری انتخابات در سال آینده اشاره داشت و افزود : امنیت، سلامت و اقتدار کشور با مشارکت حداکثری حاصل خواهد شد.

وی شروع فرایند برگزاری انتخابات را از هجدهم اسفند و ثبت نام شوراها اعلام کرد و گفت : آماده ایم بستر ساز ابعاد اجرایی انتخابات در شهرستان باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان در این جلسه گفت: در یک ماه اخیر از ۴۲۰ شهروند تست PCR گرفته شده که ۱۰۲ تست مثبت بوده اند.

نجف زاده افزود : از آغاز طرح حاج قاسم سلیمانی ۸ تیم به طور متناوب از بیش از ده هزار واحد صنفی بازدید داشتند و ۸۹۹ واحد صنفی اخطار دریافت کردند و ۱۶ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.

وی استفاده از ماسک را بین خدمات دهندگان ۸۱% و خدمات گیرندگان ۸۰% اعلام کرد و میزان فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان را ۸۰% عنوان داشت و گفت : در طرح غربالگری سالمندان در شهرستان بیش از هزار و پانصد سالمند غربال شدند.

مدیر نهاد کتابخانه های شهرستان لاهیجان نیز در این جلسه با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت : من این نهاد سعی کرده فضا را به نحوی بوجود آورد که مردم در این شرایط به کتاب دسترسی بیشتری داشته باشند ‌.

فیلی با اشاره به اینکه در دنیای امروز داشتن اطلاعات نشانه قدرت است، افزود: پژوهشگران شهرستان می‌توانند برای استفاده مقالات علمی پایگاه‌های تخصصی، از طریق کتابخانه عمومی بدهند لاهیجان اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید