بیمه سرمد، برگزیده جشنواره 100 واحد مشتری‌مدار

0

شرکت بیمه سرمد، موفق به دریافت تندیس سه ستاره از جشنواره 100 واحد مشتری‌مدار شد.

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، بزرگترین جشنواره ملی 100 واحد مشتری مدار کشور با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالان بنگاه‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی برگزار شد.

در این جشنواره، شرکت بیمه سرمد براساس رأی هیات داوران، به دلیل تلاش در عرصه کسب وکار و تکریم و رضایت‌مندی مشتریان، به عنوان یکی از 100 واحد مشتری‌مدار برتر کشور انتخاب و موفق به دریافت تندیس سه ستاره و لوح از این جشنواره ملی شد.

مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد در این باره گفت: بیمه سرمد در سال گذشته برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و سهولت استفاده از خدمات بیمه‌ای شرکت، وب اپلیکیشن سرمد و مرکز تماس 24 ساعته 1516 را راه‌اندازی کرد که تمامی مشتریان در هر ساعت از شبانه‌روز با استفاده از این دو خدمت نوین، به اطلاعات بیمه‌ای، مراکز طرف قرارداد و باشگاه مشتریان دسترسی داشته و بتوانند از مشاوره بیمه‌ای کارشناسان سرمد استفاده نمایند.

وی با بیان این موضوع که طبق گزارش ارائه شده از سوی بیمه مرکزی، بیمه سرمد کمترین میزان شکایات بیمه‌گذاران و هم‌چنین کوتاهترین زمان پاسخگویی به مشتریان را دارد و اعتقاد داریم که با ارائه خدمات برخط و مشتری‌مدار می‌توانیم رتبه و اعتبار شرکت را بالاتر ببریم.

بزرگترین جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار با حمایت نهاد ریاست جمهوری، شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، وزارت صمت، وزارت امور خارجه، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سازمان بین المللی برند در مرکز همایش‌های بین المللی رایزن برگزار شده بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید