۱۰ دستگاه اکسیژن‌ساز برای درمان خانگی بیماران کرونایی در قزوین توزیع شد

0

گروه استان‌ها- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: ۱۰ دستگاه اکسیژن‌ساز برای درمان خانگی بیماران کرونایی نیازمند و محروم در بانک امانات و تجهیزات پزشکی استان قزوین توزیع شد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ حسن آصفی با یادآوری اینکه اکسیژن‌درمانی راه اصلی درمان بیماران کرونایی بدحال و بستری‌شده است، اظهار داشت: در همین راستا 10 دستگاه اکسیژن‌ساز برای درمان خانگی بیماران کرونایی نیازمند و محروم در بانک امانات و تجهیزات پزشکی استان قزوین توزیع شد.

وی اضافه کرد: همچنین بهره‌گیری‌ از این دستگاه‌ها علاوه بر درمان کرونا برای احیای ریوی و تنفسی بیماران کرونایی پر دوران نقاهت بسیار مفید است و همچنین بیشتر بیماران کرونایی را از مراجعه به بیمارستان بی‌نیاز کرده و میزان کارایی درمان این بیماران از طریق قرنطینه در منزل را بسیار افزایش می‌دهد.

آصفی ادامه داد: این دستگاه‌های اکسیژن‌ساز در بانک امانات و تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌احمر در سطح استان قزوین در دسترس هستند و با توجه به قیمت بالای این دستگاه‌ها و نیاز کنونی استان قزوین برای کمک به بهبود بیماران کرونایی، این تجهیزات با کمک مجمع خیران جمعیت هلال‌احمر استان تهیه شده و به صورت امانی در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این 10 دستگاه از سوی سازمان داوطلبان هلال احمر در اختیار جمعیت هلال احمر استان قرار گرفته است، گفت: شعب و دفاتر نمایندگی هلال احمر استان قزیون بیماران نیازمند به این دستگاه‌ها را شناسایی خواهند کرد تا این دستگاه‌ها در اختیار بیمارانی قرار گیرد که استطاعت مراجعه به بیمارستان و استفاده از خدمات بیمارستانی اکسیژن‌درمانی را ندارند.

تسنیم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید