دستیاران دانشگاه‌های علوم پزشکی بیمه تامین اجتماعی می‌شوند

0

وزیر بهداشت: برای دانشجویان دستیاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و دوره phd در حال عقد قرارداد با بیمه تامین اجتماعی هستیم.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ سعید نمکی در نوزدهمین آیین پویش ره سلامت برای بهره برداری از پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: باید بازنگری کنیم که چرا نخبه‌های ما از این کشور می‌روند، چرا استادان پل عبور و رفتن دانشجو‌ها می‌شوند و سرمایه‌های عظیم ملی ما از این مملکت می‌روند. ما در دانشجویان روح معنویت و انسان دوستی را تقویت نکردیم تا بدانند باید بمانند و خدمت کنند.

وزیر بهداشت اظهار داشت: ما الگو‌ها را از دست داده ایم، عرضه فرهنگی دانشگاه دچار نقصان شده است و باید الگو‌های ما برای خدمت به کشور تقویت شود.
وی گفت: از مدیران دانشگاه علوم پزشکی تهران که توانسته اند هزار و دویست تخت خوابگاهی ایجاد کنند تشکر می‌کنم چرا که حل کردن مشکل خوابگاه‌های دانشجویی کار مهمی است و دانش آموزان ما در روستا‌ها و مناطق دور وقتی رتبه‌های برتر کنکور را کسب می‌کنند و وارد رشته‌های علوم پزشکی می‌شوند، منابع ما باید صرف آن‌ها شود که با تهیدستی توانسته اند رتبه‌های برتر کسب کنند و نباید دغدغه خوابگاه داشته باشند.

وزیر بهداشت افزود: بیمارستان‌های تهران هنوز بیمارستان مرجع در کشور هستند و بار‌ها شاهد بودیم مردم از سایر استان در چادر‌هایی در اطراف بیمارستان‌های تهران مستقر بودند تا بیماران خود را درمان کنند.
دکتر نمکی گفت: هنوز دیوار‌های دانشگاه تهران صدای فریاد مرگ بر استکبار را در خود نگهداشته است، این دانشگاه عزیزان زیادی را در دوران دفاع مقدس تقدیم کرد.

صداوسیما

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید