زنگ خطر خیز چهارم کرونا اصفهان نواخته شد

0

شیوع دوباره کرونا، افزایش بستری‌ها و به دنبال آن افزایش فوتی‌ها را در برداشته، در روزهای پایانی سال اگر در مسیر رعایت‌ها حرکت نکنیم قطعا جدال ما با کرونا به شکست خودمان منتهی می‌شود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ خیز چهارم کرونا در خوزستان و زنگ خطر مدیریت این ویروس در استان اصفهان نواخته شد. دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با آغاز موج جهارم کرونا در خوزستان به استان‌های هم جوار مثل اصفهان هشدار داده که اگر مراقبت نکنند مانند موج‌های گذشته گرفتار خواهند شد. بنا براعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان روز گذشته ۳۲۶ نفر مبتلای جدید به کرونا در استان شناسایی شدند.

شیوع دوباره کرونا، افزایش بستری‌ها و به دنبال آن افزایش فوتی‌ها را در برداشته، در روزهای پایانی سال اگر در مسیر رعایت‌ها حرکت نکنیم قطعا جدال ما با کرونا به شکست خودمان منتهی می‌شود. بهروز کلیدری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید بر اینکه عادی‌انگاری مردم و بازگشایی‌ها دو روی سکه میدان دادن به کرونا هستند و چنانچه مراقبت نکنیم تا دو سه هفته آینده با بحران تازه کرونا مواجه خواهیم شد و با این روند عید امسال هم خبری از آرامش نخواهد بود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان نیز با اشاره به وضعیت شکننده بودن شهرستان‌های زرد و آبی استان، اظهار داشت: هر چند وضع کرونایی استان اصفهان در مقایسه با چندین استان دیگر بحرانی نیست اما عادی انگاری و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌ها موج بعدی را به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الله غلامی افزود: به مردم توصیه می‌شود از سفر به استان‌های شمالی و خوزستان پرهیز کنند و همچنین تاکید می‌شود از سفر به همه شهرهای نارنجی و زرد در سطح کشور از استان اصفهان خودداری شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان شرایط ورود به استان از طریق هوایی، گفت:  ورود به  فرودگاه‌ها به صورت ویژه کنترل خواهد شد و افراد فاقد تست pcr که از طریق هوایی وارد استان اصفهان می‌شوند قطعا تست pcr از آنها گرفته خواهد شد و مدتی را تا اعلام نتیجه تست قرنطینه خواهند شد.

تسنیم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید