پرداخت بیمه خسارت به «زلزله‌زدگان بازنشسته کشوری»

0

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صندوق بازنشستگی کشوری نیز تمامی بازنشستگان شهرستان را که دچار خسارت شده اند از قبل بیمه کرده که خسارت آنها پرداخت می‌شود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در پی زلزله سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، به دستور محمد شریعمتداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع به‌عنوان نماینده ویژه راهی این شهرستان شد و از مناطق زلزله‌زده بازدید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در ستاد فرماندهی در فرمانداری دنا از دستور شریعتمداری برای بسیج سازمان‌ها و صندوق‌های تابعه وزارت کار برای کمک به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

به گفته وی، بر همین اساس، همه سازمان‌ها، صندوق‌ها، معاونین وزارتخانه و بانک‌های تابعه مکلف شدند تا کمک‌های خود را سریعا به منطقه زلزله زده ارسال کنند.

پناه درباره جزئیات این کمک‌ها گفت: شستا محموله‌های اهدایی خود را شامل ۵۵۰ تخته پتو و ۲۰۰ بسته برنج و انواع کنسرو و سایر اقلام خوراکی را تحویل فرمانداری داد. بانک رفاه و توسعه تعاون نیز مبالغی را برای خرید اقلام مورد نیاز زلزله زده‌ها در اختیار استان قرار دادند.

وی افزود: صندوق بازنشستگی کشوری نیز تمامی بازنشستگان شهرستان را که دچار خسارت شده‌اند، از قبل بیمه کرده که خسارت آن‌ها پرداخت می‌شود و کارخانه سیمان یاسوج (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری) نیز در این زمینه کمک‌هایی انجام داده است.

همچنین، نماینده سازمان بهزیستی کشور درمنطقه حضور پیدا کرد و به تمام افراد تحت پوشش خود که منازل‌شان آسیب‌دیده مبلغ ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و مبلغ ۶۰ میلیون تومان قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند و به افراد تحت پوشش در منطقه که ۱۱۷۶ نفر هستند دو ماه کمک هزینه پرداخت می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید