بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری زیرپوشش «بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا» قرار گرفتند

0

مدیرکل امورفرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی عمر و حادثه ویژه بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری با شرکت بیمه ملت خبر داد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛  به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد، امروز (یکشنبه) ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: پوشش بیمه تکمیلی «عمروحادثه صبا» به صورت پیش فرض برای کلیه بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری با حقوق ماهانه بیش از ۱۰ میلیون ریال و با در نظر گرفتن میزان حقوق دریافتی برقرار شده است.

مرتضایی فرد آغاز اجرای این قرارداد بیمه‌ای را از ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ عنوان کرد و گفت: با توجه به مهلت یک ماهه بیمه ملت برای دریافت لیست نهایی مشمولان این قرارداد، بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۹ ضمن کسب اطلاع از شرایط «بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا» و همچنین تعیین تکلیف دریافت این خدمت ویژه از طریق درگاه الکترونیکی صندوق بازنشستگی به نشانی sabasrm. ir (بخش خدمات بیمه‌ای) اقدام کنند.

وی افزود: بازنشستگان عزیزی که تمایل به استفاده از این نوع خدمت را دارند، می‌توانند نسبت به ثبت نام افراد تحت تکفل و منسوبین خود و همچنین انتخاب نوع طرح از طریق سایت بیمه‌گر یعنی شرکت بیمه ملت از اول فروردین ماه ۱۴۰۰ اقدام کنند.

او همچنین یادآور شد: براساس توافق صورت گرفته با شرکت بیمه ملت، استفاده از این خدمت بیمه‌ای هیچ گونه شرط سنی ندارد و تنها استثنا مربوط به آن دسته از بازنشستگان و وظیفه بگیرانی است که دارای سابقه بیماری‌های خاص مثل سرطان، دیالیز، تالاسمی، MS، بیماری‌های شدید اعصاب و روان، هپاتیت، هموفیلی، دیابت شیرین و ایدز باشند.

مدیرکل امورفرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: درصورت استفاده از بیمه تکمیلی «عمر و حادثه صبا»، بیمه آتش سوزی شامل ساختمان و تاسیسات و اثاثیه و دکوراسیون و همچنین سیل و زلزله نیز به صورت رایگان، برای بیمه شدگان فعال خواهد شد.

وی با بیان اینکه «آدرس محل بیمه آتش سوزی براساس اطلاعات پرونده بازنشستگی موجود در درگاه خدمات الکترونیک صندوق منظور شده است» تاکید کرد: بازنشستگان عزیز می‌توانند درصورت تغییر آدرس محل سکونت یا مغایرت، از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm. ir نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.

وی اضافه کرد: تمامی اطلاعات لازم در خصوص بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا و همچنین امکان غیرفعال کردن این خدمت در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید