آخرین وضعیت کووید ۱۹ در استان همدان|وضعیت ‌تویسرکان “نارنجی” شد‌ + جدول‌

0

گروه استان‌ها ـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با افزایش آمار مبتلایان در شهرستان تویسرکان وضعیت این منطقه به رنگ نارنجی درآمده است.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛  ‌بر‌اساس آمار منتشر شده از دانشگاه علوم پزشکی همدان، از تاریخ 27 بهمن تا سوم اسفند ماه  شهرستان‌های اسدآباد، فامنین و کبودرآهنگ  در وضعیت آبی، تویسرکان در حالت نارنجی و  مابقی شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه نگران شلوغی بازار و اماکن عمومی در روزهای پایانی سال و تعطیلات عید نوروز هستیم اظهار داشت: برای پیشگیری از موج چهارم کرونا در استان مردم و اصناف بیش از پیش نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی سخت‌گیر باشند.

دکتر رشید حیدری مقدم با تاکید بر اینکه ممکن است با توجه به اعمال  محدودیت‌ ورود به استان‌های دارای وضعیت قرمز کرونایی ورود گردشگران به همدان در نوروز 1400 تا سه برابر افزایش یابد تصریح کرد: از مسئولان تقاضا داریم چاره‌ای برای این مشکل بیاندیشند.

وی با بیان اینکه علت  ابتلای بیش از 65 درصد از بیماران به ویروس کرونا مربوط به شرکت در اجتماعات بوده است گفت: علت ابتلای  31 درصد از بیماران نیز مربوط به شرکت در دورهمی‌های خانوادگی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه نگران ازدحام جمعیت در آرامستان‌ها در پنجشنبه و جمعه آخر سال هستیم اظهار داشت: از متولیان امر درخواست می‌کنیم در این اماکن محدودیت‌های جدی اعمال شود.

تسنیم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید