کارنامه درخشان صنعت بیمه در خدمات رسانی به مناطق محروم

0

صنعت بیمه در خدمات رسانی به استان های محروم از جمله سیستان و بلوچستان، کارنامه موفق و درخشانی دارد و بر این افتخار می بالد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ دکتر رضا مصطفوی این مطلب را در مراسم معارفه سرپرست جدید شعبه این شرکت در زاهدان اعلام کرد. وی با اشاره به نقش پررنگ صنعت بیمه در تأمین آسایش و رفاه اجتماعیِ آحاد مردم و فعالان اقتصادی، خدمات این صنعت در مناطق محروم را برجسته دانست و گفت: خدمات رسانی به مناطق محروم بویژه در شرایط بحرانی برای بیمه گرانی که حلاوت خدمت و نشاندن لبخند بر لبان محرومان را چشیده اند، توفیق الهی و بسیار کار ارزشمندی است و صنعت بیمه در این زمینه ها، کارنامه موفق و درخشانی دارد و بر این افتخار می بالد.
مدیرعامل بیمه میهن با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان از استان های محروم کشور و دارای ظرفیت های بالقوه ای است، افزود: این استان برای ظرفیت سازی و ترویج فرهنگ بیمه نیازمند توجه ویژه و جدی است و بر استفاده از تمام ظرفیت ها و سرمایه های انسانی برای دستیابی به این اهداف تأکید کرد.
دکتر مصطفوی با بیان اینکه سهم بیمه میهن از پورتفوی بیمه ای این استان بسیار ناچیز است افزود: باید با برنامه ریزی و فعالیت در جهت گسترش بیمه های خُرد و بیمه های زندگی و اصلاح ترکیب پرتفوی و عدم پذیرش ریسکهای پرخطر، بتوانیم زمینه توسعه فعالیت ها، ایفای نقش فعال در بازار و افزایش پوتفوی را فراهم سازیم.
عضو هیأت مدیره بیمه میهن در بخش پایانی اظهارات خود، ضمن ارائه رهنمودهای لازم برای پیشبرد امور شرکت، تمرکز بر توسعه و تقویت فروش بیمه های زندگی و اموال؛ بکارگیری و توسعه فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف؛ آموزش کارکنان و شبکه فروش به منظور ایجاد فضای رقابتی و افزایش توان فنی و به روز رساندن اطلاعات بیمه ای آنان؛ تغییر و توسعه امکانات و فضای اداری جهت ایجاد انگیزه در کارکنان و تکریم ارباب رجوع؛ توسعه، تقویت و توانمندسازی شبکه فروش در ابعاد مختلف؛ افزایش نظارت بر عملکرد شعب و شبکه فروش به لحاظ رسیدن به وضعیت مطلوب و در نهایت تأمین منافع همه ذینفعان را از اهم برنامه های ببمه میهن برشمرد.
در این مراسم که سعید صمدی فر مدیر امور شعب، بازاریابی و شبکه فروش بیمه میهن نیز حضور داشت، علی ثنائی راد به عنوان سرپرست جدید شعبه زاهدان معرفی شد و رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.
روابط عمومی بیمه میهن

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید