هزینه‌های چشم‌پزشکی افراد نیازمند در قالب وام درمان تامین می‌شود

0

 کلینیک فوق تخصصی چشم‌پزشکی بیستون و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کرمانشاه قرارداد همکاری با هم امضا کردند که براساس آن افرادی که توان مالی لازم برای انجام امور درمانی چشم ندارند می‌توانند از طریق دریافت تسهیلات از بانک مهر ایران هزینه‌های خود را از این طریق تامین کنند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛  این قرارداد همکاری روز دوشنبه در نشستی به امضای دکتر «حمید آریایی تبار» رییس کلینیک چشم پزشکی بیستون و «محمدرضا نجفی شعاع»؛ مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات این بانک رسید.

کلینیک فوق تخصصی چشم بیستون از حدود ۲ سال پیش فعالیت خود را در شهر کرمانشاه آغاز کرده و با استفاده از جدیدترین، مدرن‌ترین و به‌روزترین دستگاه‌های چشم‌پزشکی به مردم استان، غرب کشور و کشور عراق خدمات ارایه می‌دهد.

اعطای وام تا سقف ۳۰ میلیون تومان برای درمان چشم

مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه در این نشست که با حضور جمعی از خبرنگاران رسانه‌های استان برگزار شد؛ گفت: این بانک تاکنون ۲۵۰ قرارداد در قالب خرید «کالا کارت» با اصناف مختلف در استان کرمانشاه منعقد کرده و در این قالب ۲ هزار و ۳۰۰ فقره تسهیلات پرداخت کرده است.

محمدرضا نجفی‌شعاع با بیان اینکه این اولین قرارداد همکاری با یک کلینیک چشم‌پزشکی است که منعقد می‌شود، افزود: ما در قالب خرید کالا کارت به افرادی که برای تامین هزینه‌های درمان چشم مشکل دارند تا سقف ۳۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کنیم.

 

«نجفی شعاع»؛ مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه

او شرایط این تسهیلات را داشتن یک ضامن معتبر اعم از کارمند یا بازاری و در دست داشتن معرفی‌نامه از سوی کلینیک چشم پزشکی بیستون دانست و گفت: پس از تشکیل پرونده در مدت ۲۴ ساعت تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این تسهیلات به صورت مستقیم به حساب کلینیک چشم‌پزشکی بیستون واریز می‌شود، گفت: این تسهیلات در قالب اقساط ۶، ۹ و ۱۲ ماهه و به صورت کارمزد چهار درصد پرداخت می‌شود و هیچ سودی غیر از این کارمزد از وام گیرندگان دریافت نمی‌شود.

وی معیار میزان وام پرداختی را نیز براساس اعلام کلینیک دانست و گفت: برآورد میزان هزینه پس از اعلام از سوی کلینیک توسط بانک به حساب کلینیک واریز می‌شود و مبلغ تسهیلات در اختیار فرد قرار نمی‌گیرد.

او گفت: بیماران غیر از میزان وامی که بانک به حساب کلینیک واریز می‌کند دیگر هیچ مبلغی بابت هزینه‌های درمانی خود پرداخت نمی‌کنند.

وی اعلام کرد که افراد در کل کشور می‌توانند از مزایای طرح خرید کالا کارت استفاده کنند و تنها منحصر به استان کرمانشاه نیست.

آمادگی انعقاد قرارداد با همه کلینیک‌ها و پزشکان را داریم

مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه در ادامه این نشست با بیان اینکه طرح خرید کالا کارت از سال گذشته در این بانک شروع شده است، گفت: ما در این مدت در حوزه درمانی با کلینیک دندانپزشکی قرارداد بسته‌ایم که با استقبال بسیار خوب مردم روبرو شده و در این زمینه رتبه اول کشور را کسب کردیم.

نجفی‌شعاع، آمادگی بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه را برای انعقاد قرارداد با همه کلینیک‌ها و پزشکان سطح استان اعلام کرد و افزود: هدف ما کمک به تامین هزینه‌های درمانی نیازمندان است و در این راه آمادگی همکاری با همه مراکز درمانی را داریم.

کلینیک بیستون مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های درمانی

رییس کلینیک فوق‌تخصصی چشم بیستون نیز در این نشست با قدردانی از این اقدام انسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه در راستای تامین هزینه‌های درمانی افراد نیازمند، گفت: این کلینیک در طول فعالیت ۲ ساله خود تاکنون تفاهم‌نامه‌های متعددی با اقشار و اصناف مختلف در سطح استان با هدف ارایه خدمات با کیفیت همراه با تکریم انسانی منعقد کرده است.

دکتر حمید آریایی‌تبار با اشاره به شیوع بیماری کرونا، افزود: در این شرایط کرونا، وابستگی مردم به کارهای چشمی افزایش پیدا کرده و خوشبختانه بستر مناسب با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه برای کمک به تامین هزینه‌های درمان افراد بی‌بضاعت نیز فراهم شده است.

او کلینیک چشم پزشکی بیستون را یکی از مجهزترین و مدرنترین کلینیک‌ها در سطح کشور دانست و گفت: در این کلینیک آخرین امکانات و تجهیزات مدرن دنیا در زمینه چشم پزشکی نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های لیزری که در این کلینیک وجود دارد از بهترین مارک‌ها و برندهای معروف و معتبر دنیا و ساخت سال ۲۰۲۱ کشور ژاپن است، افزود: اکنون در این کلینیک تمام نیازهای تشخیصی و درمانی مربوط به چشم برای مراجعه کنندگان انجام می‌شود و نیازی به مراجعه بیماران به سایر استان‌های کشور نیست.

آریایی‌تبار همچنین توضیح داد که در این کلینیک همچنین بهترین امکانات برای عمل جراحی وجود دارد و مجموعه منحصر به فردی در راستای ارایه خدمات درمانی و تشخیصی وجود دارد.

کلینیک با همه بیمه‌ها طرف قرارداد است

رییس کلینیک فوق‌تخصصی چشم بیستون در ادامه اظهار داشت: در این کلینیک علاوه بر بیماران استان کرمانشاه به بیماران استان های غرب کشور و کشور عراق نیز خدمات ارایه می‌شود.

آریایی‌تبار اضافه کرد: تعرفه‌های ارایه خدمات چشم پزشکی در این کلینیک براساس کتاب ارزش نسبی ۱۳۹۹ منطبق با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ویژه استان است.

به گفته او، این کلینیک با همه بیمه‌ها و بیمه‌های مکمل قرارداد همکاری دارد و بیماران می‌توانند با دفترچه بیمه خود از خدمات کلینیک استفاده کنند.

این کلینیک که در بلوار کیهانشهر، بیمارستان بیستون، طبقه همکف واقع شده هر روز در ۲ شیفت از ساعت هشت صبح تا ۲۳ آماده ارایه خدمات به مردم است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید