۳ درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در آذربایجان غربی احداث می شود

0

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: از اول اسفند سال جاری، چاپ دفترچه های بیمه ای حذف می شود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ صادق اسمعیل زاده امروز ۲۷ بهمن در نشست خبری بااصحاب رسانه که در سالن جلسات خانه مطبوعات استان برگزار شد، افزود: از ابتدای اسفند ماه صدور و چاپ دفترچه تامین اجتماعی حذف وخدمات به بیمه شدگان از طریق کد ملی انجام می گیرد.
وی با اشاره به اینکه جلوگیری از هزینه اضافی، پیشگیری از شیوع بیماری ها و گام برداشتن درجهت الکترونیکی کردن خدمات درمان از جمله مزایای این طرح است، تصریح کرد: پزشکان موظف هستند که نسخه الکترونیک صادر کنند و اگر امکانات نداشته باشند می توانند با سربرگ خود نسخه صادر کرده و ارائه خدمات دهند.
اسمعیل زاده با تاکید بر اینکه بیمه شدگان می توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی و یا کد دستوری *۴*۱۴۲۰# از اعتبار بیمه ای خود مطلع شوند، اظهار کرد: همچنین باهدف تسریع و سهولت درامر خدمات رسانی و جلوگیری از تجمع  سایت خدمات الکترونیکی به صورت غیرحضوری خدمات سابقه ای، حمایت های کوتاه مدت، بازرسی و ثبت نام کارفرمایان راه اندازی شده است.
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه عدالت در درمان از اولویت های سازمان است، یاد آور شد: در استان ۲بیمارستان ملکی سازمان در ارومیه و خوی، ۲ بیمارستان در ماکو و میاندواب، ۲ پلی کلینیک در ارومیه و ۲پلی کلینیک در سلماس و میاندواب و ۴درمانگاه تخصصی در خوی ، ماکو، نقده و بوکان مشغول ارائه خدمت هستند و درمانگاه تخصصی سردشت با ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی درحال اتمام است.
وی خاطر نشان کرد: در سال جاری مقرر شده سازمان ۶۴ درمانگاه تخصصی در کل کشور بسازد که ازاین تعداد ۳ درمانگاه مختص استان و در شهرهای تکاب، پیرانشهر و شاهین دژ خواهد بود.
اسمعیل زاده ادامه داد: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی با ۵۷۰۰ مرکز طرف قرار داد است و خرید خدمت می کند.

ایسنا

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید