پرداخت خسارت 81 میلیارد ریالی بیمه سرمد به نیروگاه منتظر قائم

0

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، خسارت وارده به برق‌گیر واحد 3 و ترانسفورماتور واحد 4 بخار مجموعه نیروگاه شهید منتظرقائم، که چندی پیش بر اثر صاعقه دچار خسارت شد، با حضور مدیران عامل بیمه سرمد و شرکت توسعه برق و انرژی سپهر پرداخت شد.

در جلسه مهندس مهدوی و دکتر فشار، مدیرعامل بیمه سرمد ضمن اعطای چک خسارت 81 میلیارد ریالی به بیمه‌گزار گفت: نیروگاه‌ منتظر قائم یک پروژه ملی و سرمایه کشور است و ما در شرایطی که کشور با کمبود برق مواجه شده است، جدای از وظیفه بیمه‌گری، در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت، وظیفه خود می‌دانیم که پرداخت خسارت نیروگاه منتظر قائم را با سرعت بیشتری پرداخت کنیم.

مدیرعامل بیمه سرمد تاکید کرد «جبران خسارت، وظیفه ما به عنوان شرکت بیمه‌گر است و یکی از سیاست‌های اصلی ما در بیمه سرمد، پرداخت خسارت‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن است به ویژه اینکه در حال حاضر کشور، در تامین برق با مشکل مواجه شده است.

دکتر افشار مدیرعامل شرکت توسعه برق و انرژی سپهر نیز در این جلسه، با تشکر در مهدی مهدوی برای پرداخت خسارت وارده به دو واحد نیروگاه منتظر قائم گفت: ما سابقه خوبی در همکاری با بیمه سرمد داریم و امیداواریم که پرونده دوم خسارت به نیروگاه نیز به سرعت پرداخت شود.

مجموعه نیروگاهی شهید منتظرقائم از نیروگاه‌های بخار و سیکل ترکیبی و یکی از بزرگترین تامین کننده‌های برق کشور است که 25 درصد برق استان تهران و البزر و در مجموعه 3 درصد از برق کل کشور را تامین می‌کند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید