نشست شورای هماهنگی بیمه‌های استان خوزستان به میزبانی سرمد برگزار شد

0

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر مجتبی کاتب در این مراسم ضمن خوش‌آمد به دکتر سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران و مهمانان حاضر در نشست، از ابتکار سندیکای بیمه‌گران برای حضور مدیران عالی صنعت بیمه در نشست‌های هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان‌های مختلف کشور تقدیر و تشکر کرد.

وی هم‌چنین گفت: ما با وجود اینکه شرکت جوانی هستیم و مدت زیادی از فعالیت‌مان نمی‌گذرد؛ اما در استان خوزستان خوب کار کرده‌ایم و در حال حاضر دو شعبه داریم و جایگاه هشتم را در میان شرکت‌های بیمه کشور به خود اختصاص داده‌ایم.

وی با اشاره به مشتریان بزرگ سرمد در استان خوزستان هم‌چون شرکت توسعه نیشکر و توانایی جذب مشتریان بزرگ در این استان، از دکتر سلیمانی و دکتر بختیاری خواست، بحث شکل‌گیری کنسرسیوم میان شرکت‌های بیمه دنبال شود.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد گفت: چند شرکت بیمه با افزایش سرمایه‌ای که داشتند، توانایی حضور در حوزه بیمه‌های اتکایی را دارند و می‌توانند ریسک را توزیع کنند.

کاتب که به رسم میزبانی سخنان خود را کوتاه کرد، دوباره از اقدام شایسته دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران برای حضور در استان‌های و شنیدن حرفهای شبکه فروش و مدیران تشکر کرد و گفت: امیدوارم این اقدام، تاثیر خوبی برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان‌های کشور و حل و فصل مشکلات شبکه فروش در استان‌ها داشته باشد.

دکتر کاتب هم‌چنین در این سفر، با علیرضا عزیزالهی مدیر شعب بانک صادرات استان خوزستان و جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان دیدار کرد.

در جلسه با مدیران استانی کمیته امداد، جمال شیبه رضایت خود را از خدمات باکیفیت، سریع و بدون نقص بیمه سرمد به بیمه‌شدگان ابراز داشت و هم‌چنین از از اقدام بیمه سرمد در حوزه مسئولیت اجتماعی و اهدای تبلت به دانش‌آموزان مناطق محروم تقدیر کرد.

هم‌چنین در این جلسه، مدیران استانی کمیته امداد، پیشنهادها و راهکارهایی را برای بهبود خدمات سرمد ارائه کردند.

در جلسه هم‌اندیشی مدیران ستادی بیمه سرمد و مدیران و روسای شعب بانک صادرات نیز که به میزبانی بانک صادرات استان خوزستان برگزار شد، دکتر کاتب گزارشی را از دستاوردهای بیمه سرمد در سال 99 به مجموعه مدیران بانک صادرات ارائه کرد و خدمات نوین سرمد از جمله وب اپلیکیشن سرمد.، مرکز تماس 24 ساعته 1516 را معرفی کرد.

در پایان این جلسه، از شعب برتر بانک صادرات استان در بخش بیمه عمر مانده بدهکار و بیمه مرهونات تقدیر شد.

جلسه با مدیریت، کارشناسان و نمایندگان شعبه بیمه سرمد در استان خوزستان از برنامه‌های دیگر مدیران سرمد در این سفر استانی بود. جلسه با شعبه نیشکر هم جلسه سازنده‌ای بود که در مورد مسائل مختلف بیمه و تسریع خدمات بحث و تبادل نظر شد.

مجید حبیبی معاون فنی بیمه‌های غیرزندگی، پژمان نریمانی معاون توسعه بازار، امور استان‌ها و شبکه فروش، حمیدرضا کتیرائی مدیر امور پشتیبانی و منابع انسانی، ناهید شاکری مدیر بیمه‌های مهندسی، انرژی و خاص، مهدیه‌السادات میرهاشمی مدیر بیمه‌های مسئولیت، علی آفرین سرپرست مدیریت بیمه‌های اشخاص، مهدی شمسایی سرپرست مدیریت امور استان‌ها و شبکه فروش و محمدحسین مجمع‌الصنایع رئیس داره تبلیغات بیمه سرمد در این سفر، دکتر کاتب و مهندس مهدوی را همراه می‌کردند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید