شعبه ایثار بیمه دی افتتاح شد/ به همراه آیین رونمایی از ساختمان جدید ۵ شعبه

0

شعبه ایثار بیمه دی با حضور مدیرعامل شرکت، افتتاح شد. همزمان با این مراسم، آیین رونمایی از ساختمان ۵ شعبه با حضور معاونین شرکت برگزار شد.

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ همزمان با افتتاح شعبه ایثار در خیابان سپهبد قرنی تهران، از ساختمان جدید شعب شرق تهران، اردبیل، شیراز، بوشهر و جنوب غرب تهران با حضور معاونین شرکت برگزار شد.

در این مراسم که به صورت وبینار برگزار شد، محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به لزوم یکپارچگی شعب گفت: امروز بسیار خرسندیم که از شعب ملکی شرکت در پنج نقطه کشور رونمایی کنیم. این شعب در راستای تثبیت دارایی های شرکت و همچنین ارائه تصویر مناسب از برند شرکت با رعایت یکپارچگی بصری به بهره برداری می رسند.
وی افزود: به لطف خدای متعال توانستیم شعبه ایثار را برای تمرکز  به جهت تسهیل پاسخگویی و ارتقای سطح ارائه خدمات به بیمه گذاران عمده ای همچون بنیاد شهید امور ایثارگران و شرکت های تابعه این نهاد، افتتاح کنیم.
مدیرعامل شرکت بیمه دی رسیدن به عنوان «پدیده محبوب مشتریان» که چشم انداز شرکت بیمه دی است را امری مهم تلقی کرد و افزود: تمام تلاش مجموعه بیمه دی ارائه محصولات منحصر به فرد و با کیفیت به هموطنان عزیز است چرا که فلسفه وجودی شرکت های خدماتی مانند شرکت بیمه پیش از کسب درآمد و پیشبرد اهداف اقتصادی، بهبود سطح رفاه جامعه و نیل به سطح بالاتری از رفاه عمومی در کشور عزیزمان ایران است.
از این ۶ شعبه به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد شرکت بیمه دی رونمایی شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید