بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام ‌سال آینده افتتاح می‌شود

0

گروه استان‌ها ـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از پیشرفت فیزیکی۹۵ درصدی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی خبر داد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ محمد کریمیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان 376 تختخوابی ایلام ضرورتی است که تکمیل و بهره‌برداری از آن مطالبه عمومی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: این بیمارستان در صورت تکمیل و بهره‌برداری سهم استان از نظر داشتن تخت‌های بیمارستانی را افزایش خواهد داد.

وی پیشرفت فیزیکی این بیمارستان را 95 درصد عنوان کرد و افزود: احتمال بهره‌برداری و افتتاح این پروژه در سال آینده در صورت تامین اعتبار و اختصاص بودجه متصور است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام به توسعه زیر ساخت‌های درمانی اشاره و یادآورشد: توسعه اورژانس بیمارستان امام، تکمیل مراکز سوختگی و آنژو قلب از اقدامات زیر ساختی است که ارائه خدمات درمانی به نیازمندان این خدمات را سهل و در دسترس قرار می‌دهد.

وی استقرار و اختصاص دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان‌های دره‌شهر و سرابله را نیز از دیگر اقدامات دستگاه متبوعه خود عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تکمیل تجهیزات بیمارستا‌ن‌های استان در سال جاری 160 میلیارد تومان به خود اختصاص داده است.

کریمیان در بخش اقدامات پیشگیرانه، درمان و بستری ناشی از ویروس کرونا به 4 شهید سلامت در استان اشاره کرد و گفت: کادر بهداشتی و درمانی سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا بوده‌اند و تقدیم شهدای سلامت گواهی بر این افتخار در خط مقدم بودن است.

آلودگی 2هزار وصد نفر از کادر درمان استان به ویروس کرونا از زمان شیوع تا کنون در استان ایلام نمونه دیگری از رشادت کادر بهداشت و درمان در مبارزه با این بیماری بود که کریمیان به آن اشاره و یادآورشد: در راه خدمت به مردم و حفظ سلامتی شهروندان جان دادن افتخار کادر بهداشتی و درمانی است.

تسنیم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید