۱۴ کارگزاری برخط تایید بیمه مرکزی را دریافت کردند

0
۱۴ کارگزاری برخط تایید بیمه مرکزی را دریافت کردندمعاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، اظهارکرد: کارگزاری‌های برخط بیمه‌ای ارائه
خدمات بیمه‌ای به مشتریان را تسهیل کرده و علاوه بر آن منتظر ارائه پیشنهادات نوین بیمه‌ای از طرف این کارگزاری‌ها هستیم.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ رحیم مصدق در مراسم اعطای پروانه فعالیت استارت آپ‌های بیمه‌ای که امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی وفناوری رئیس جمهور برگزار شد، گفت: سال گذشته از تمام شرکت‌هایی که به صورت استارت آپی در صنعت بیمه فعالیت داشتند دعوت شد تا آیین نامه و مصوبات برای آن‌ها تشریح شود و در عین حال آمادگی بیمه مرکزی برای اهدای مجوز به آن‌ها اعلام شد.

وی، بیان کرد: حدود ۱۰۰ تقاضا برای اخذ پروانه کارگزاری برخط به بیمه مرکزی ارسال شده که در این میان ۲۰ تقاضا به دلیل آنکه واجد شرایط نبودند از دستور کار خارج شدند.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، اظهار کرد: از ۸۰ تقاضای باقی مانده حدود ۲۲ مورد مستندات مورد نیاز مرکز فاوای بیمه مرکزی را ارسال کردند که ۱۴ مورد از آن‌ها تایید بیمه مرکزی را دریافت کرده اند و ۸ مورد از تقاضا‌ها هم درحال رفع نواقص پرونده هستند.
مصدق، بیان کرد: از ۱۴ مورد تقاضایی که تایید مرکز فاوای بیمه مرکزی را کسب کرده اند ۷ شخص متقاضی پروانه کارگزاری برخط در این جلسه حضور دارند و پروانه خود را دریافت خواهند کرد.
وی، با شروع به کار کارگزاری‌های برخط بیمه‌ای ابرازامیدواری کرد که در کنار تسهیل در ارائه خدمات بیمه‌ای به مشتریان شاهد ارائه پیشنهادات نوین بیمه‌ای از طرف کارگزاری‌ها باشیم.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، گفت: انتظارمی رود کارگزاری‌های برخط بیمه‌ای طرح‌های جدید بیمه‌ای ارائه دهند و بیمه مرکزی هم طرح‌ها را بنام آن‌ها ثبت کرده و امتیازاتی برای آن‌ها درنظر می‌گیرد

چابک آنلاین

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید