بیش از یک میلیون نفر در استان اصفهان بیمه تامین اجتماعی هستند

0

مدیرکل تامین اجتماعی اصفهان گفت: ۳۵۰ هزار مستمری بگیر و یک میلیون ۱۵۲ هزار بیمه شده و ۱۱۰ هزار کارگاه فعال در استان از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ محسن ریاضی امروز (یکشنبه) در نشست خبری اظهار کرد: ۲۰ شعبه اقماری و ۱۶ هزار کارگزاری در استان اصفهان تحت پوشش اداره کل تأمین اجتماعی فعال است.

وی با بیان اینکه حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت پنج میلیونی استان (۶۶ درصد) تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، عنوان کرد: ۳۵۰ هزار مستمری بگیر و یک میلیون ۱۵۲ هزار بیمه شده و ۱۱۰ هزار کارگاه فعال در استان از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی اصفهان افزود: به طور متوسط در استان اصفهان ۹۶۰ میلیارد تومان هزینه مستمری دریافت می‌کنیم و ۶۰ میلیارد تومان هزینه بیمه بیکاری پرداخت می‌کنیم.

ریاضی گفت: ابتدای اسفندماه دفترچه‌های درمانی در مراکز طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی اعم از بیمارستان، درمانگاه، آزمایشگاه و داروخانه حذف می‌شود و نیازی به دفترچه وجود ندارد و تنها با برگ درمان مراجعه و دریافت خدمات امکانپذیر است.

وی افزود: ۷۰ درصد خدمات به بیمه شدگان مربوط به تمدید یا تعویض دفترچه‌ها بود و در سطح استان اصفهان ماهانه ۱۵۰ هزار دفترچه تعویض می‌شود که این به معنای کاهش ۱۵۰ هزار مراجعه به ادارات تأمین اجتماعی است.

ایمنا

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید