توسعه همکاری‌های بیمه سرمد و آستان قدس رضوی، محور سفر دکتر کاتب به مشهد

0

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در سفر به استان خراسان رضوی در خصوص توسعه همکاری بیمه سرمد و آستان قدس رضوی با مدیران عالی این مجموعه که به تازگی به جمع مشتریان بزرگ بیمه سرمد اضافه شده‌ است، دیدار و رایزنی کرد.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، در این سفر با دکتر مهدی عالی گلستان معاون اداری مالی آستان قدس رضوی در راستای گسترش فعالیت‌های بیمه‌گری دیدار کرد.

در جلسه با دکتر حامد صادقی سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی و صراف مدیرکل اشتغالزایی و کارآفرینی آستان قدس، نیز درباره بیمه‌های وام‌های اشتغالزایی آستان قدس رضوی بحث و تبادل نظر شد و بنا شد کارگروهی برای برای گسترش همکاری‌های بیمه سرمد و آستان قدس، برای تعریف محصولات جدید بیمه‌ای جامعه هدف آستان قدس تشکیل شود.

دکتر کاتب، دیداری هم با مدیرکل توسعه و نظارت بر نذورات و موقوفات آستان قدس داشت که اسماعیل‌زاده در این دیدار از همکاری و خدمات بیمه سرمد در این مدت تقدیر و تشکر کرد.

در دیدار با محمد مهدی برادران، مدیر عالی حرم مطهر رضوی نیز در خصوص توسعه همکاری‌های بیمه‌ای با آستان قدس و همکاری مشترک در حوزه مرکز نوآوری بحث و گفتگو شد.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، در این سفر دیدارهایی هم با مسئولان استانی و شهرداری مشهد داشت. دکتر کاتب در دیدار با مهندس مرتضی اشرفی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی اقتصادی استانداری خراسان رضوی در خصوص تعریف طرح‌های مشترک بیمه‌ای و همکاری با شرکت‌های فعال تجاری استان و همکاری با استانداری، پیشنهادهایی را ارائه کرد.

کاتب دیداری هم با قائم مقام شهرداری مشهد در خصوص همکاری مشترک در حوزه فعالیت‌های بیمه گری داشت.

حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی نیز در دیدار با دکتر کاتب از خدمات بیمه سرمد به مجموعه کمیته امداد تقدیر و تشکر کرد.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، در این سفر از شعبه بیمه سرمد در مشهد نیز بازدید کرد و دیداری با کارکنان و نمایندگان شعبه بیمه سرمد در این استان داشت. دکتر کاتب در این بازدید از نزدیک نظرات، پیشنهاده و انتقادهای نمایندگان فعال در استان را شنید و به سوالات آن پاسخ داد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید