افت شاخص کل بورس تهران/سنگین ترین صفوف عرضه و تقاضا/تنها نماد سبز بیمه ای

0

نبض بیمه، افت شاخص کل بورس تهران در نخستین روز هفته جاری تداوم داشت و ارزش معاملات صنعت بیمه و بازنشسته در حالی امروز بیش از 450 میلیارد ریال بود که تنها یک نماد صنعت بیمه در معاملات امروز سبزپوش بود.

شاخص کل بورس تهران امروز با کاهش بیش از 37 هزار واحدی در حالی در ارتفاع یک میلیون و 135 هزار واحدی قرار گرفت که ارزش معاملات 7067 میلیارد تومان گزارش شد.

ارزش معاملات صنعت بیمه و بازنشسته در حالی امروز بیش از 450 میلیارد ریال بود که ناشی از داد وستد بیش از 48.679 میلیون برگه سهم و اوراق بیمه ای طی 5402 نوبت معاملاتی بود.

سودسازترین و زیانده ترین نماد بیمه ای

حق تقدم بیمه پارسیان با 12.54 درصد کاهش زیانده ترین نماد صنعت بیمه بود و نماد بیمه ملت با تغییرات مثبت پایانی 4.03 درصدی عنوان سودسازترین نماد صنعت را از آن خود کرد.

نگاهی به ارزش معاملات خرد

امروز ارزش معاملات کل بازار سرمایه در حالی بیش از 11600 میلیارد تومان بود که ارزش معاملات خرد به 8700 میلیارد تومان بالغ شد و این رقم نسبت به روز معاملاتی قبل کاهش نشان می داد. همچنین خروج 1900 میلیارد تومان پول حقیقی از دیگر رویدادهای امروز بورس بود.

سنگین ترین صفوف تقاضا

صندوق س. با درآمد ثابت كمند(کمند)/صندوق س. پارند پايدار سپهر(پارند)/سيمان‌ بهبهان‌(سبهان)/سیمان ارومیه(ساروم)/توليدي فولاد سپيد فراب كوير(کویر)/ايران‌ مرينوس‌(نمرینو)/داروسازي‌ روزدارو (دروز)

سنگین ترین صفوف عرضه

سرمايه گذاري تامين اجتماعي (شستا/معدني‌ دماوند(کدما/پالایش نفت اصفهان(شپنا)/كشتيراني جمهوري اسلامي ايران(حکشتی)/قند ثابت خراسان قثابت/پالایش نفت تهران(شتران)/به پرداخت ملت(پرداخت)

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید