مشکلات بیمه ای علل تعطیلی واحدهای صنعتی کهکیلویه و بویراحمد

0

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد مهمترین علت تعطیلی واحدهای صنعتی این استان را مشکلات مدیریتی، بدهی بانکی، مشکل با دستگاه‌های خدماتی و بیمه ای برشمرد.

به گزارش نبض بیمه،سالار حسین پور افزود: ۹۸ درصد واحدهای صنعتی خارج از شهرک‌های صنعتی استان فعال هستند و امسال برنامه داریم که ۲۴ واحد صنعتی را به چرخه تولید برگردانیم که تاکنون ۱۷ واحد به چرخه تولید برگردانده شدند.

وی اظهارکرد: میانگین واحدهای صنعتی فعال در سطح کشور ۶۵ درصد و در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ۶۸درصد است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مجموع ۵۲۰ واحد صنعتی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد(در شهرک‌های صنعتی و خارج از شهرک‌های صنعتی) وجود دارد که از این تعداد ۳۸۰ واحد صنعتی فعال هستند.

حسین پور تصریح کرد: امسال برنامه داریم که ۲۴ واحد صنعتی راکد و غیرفعال را در سطح استان به چرخه تولید برگردانیم که تاکنون ۱۷ واحد محقق شد و امیدواریم که تا پایان امسال نسبت به فعال کردن سایر واحدها اقدام کنیم که با بازگشت این تعداد واحد صنعتی برای ۱۴۰ نفر شغل ایجاد می شود.

وی مهمترین علت تعطیلی واحدهای صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد را مشکلات مدیریتی، بدهی بانکی، مشکل با دستگاه‌های خدماتی و بیمه ای برشمرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مجموع ۱۳۰ واحد صنعتی غیرفعال و راکد استان ۹۰ واحد در صورتی که صاحبان این واحدها پیگیری کنند قابلیت برگشت به چرخه تولید را دارند که با بازگشت به چرخه تولید این تعداد واحد صنعتی برای ۱۳۰۰ نفر شغل ایجاد می شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید