افتتاح دستگاه سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس بیمارستان شهید مدرس ساوه

0

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس پیشرفته بیمارستان شهید مدرس ساوه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه امروز چهارشنبه، ۱۵ بهمن، در حاشیه آئین افتتاحیه این دستگاه گفت: یک دستگاه سی تی اسکن برای کمک به روند درمان بیماران مبتلا به کرونا این شهرستان به ارزش ۱۵ میلیارد تومان از سوی سازمان بهداشت جهانی اهدا شده است.

دکتر مهدی مصری با اشاره به اینکه استقرار این دستگاه در بیمارستان شهید مدرس فرایند درمان مبتلایان به کرونا را شتاب خواهد داد، افزود: برای امور درمانی بیماران مبتلا به کرونا به این دستگاه نیاز مبرم داشتیم که با پیگیری های انجام شده از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مساعدت سازمان بهداشت جهانی تحویل دانشکده علوم پزشکی ساوه شد.

او با اشاره به اینکه با راه اندازی این دستگاه جدید، سی تی اسکن چهار اسلایس قبلی پس از بروزرسانی در اورژانس بیمارستان شهید مدرس نصب خواهد شد، بیان کرد: انجام سی تی اسکن ریه در تشخیص بالینی بیماران کرونایی بسیار با اهمیت و مبنای تصمیمات درمانی است.

ایسنا

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید