آسیا و البرز زیانده ترین نمادهای بیمه ای امروز/سنگین ترین صفوف تقاضا و عرضه

0

نبض بیمه، زهرا ذوالفقاریان، در بین 20 نماد بیمه ای که امروز در بازار سرمایه داد و ستد شدند، معاملات نماد بیمه آسیا پس از جابجایی بیش از 171 میلیون سهم به ارزش بیش از 467 میلیارد ریال با صف فروش همراه بود و با ثبت درصد پایانی 4.55 زیانده ترین نماد این صنعت بود، بیمه البرز نیز با پایانی منفی 4.36 درصدی سهامداران خود را تلخ کام کرد.

ارزش معاملات صنعت بیمه بیش از 1340 میلیارد ریال بود که ناشی از داد و ستد بیش از 302.850 میلیون برگه سهم طی 18856 نوبت معاملاتی بود.

در مقابل معاملات نماد بیمه دی با داد و ستد بیش از 1946 میلیون سهم به ارزش بیش از470 میلیارد ریال با صف خرید همراه بود و پایانی مثبت 3.71 درصدی را برای سهامداران خود به همراه داشت، بیمه ما با ثبت پایانی 2.79 درصدی دیگر نماد سود ده امروز گروه بیمه بود.

دانا، کوثر، ملت، میهن، البرز، نوین، اتکام، بساما، پارسیان، بپاس، اتکای نیز تغییرات منفی را در قیمت پایانی خود ثبت کردند ودر مقابل قیمت پایانی نمادهای بنو و بخاور مثبت گزارش شد.

تحرکات حمایتی در برخی نمادها از جمله بیمه کوثر مشهود بود و بیشترین ارزش معاملاتی (610 میلیارد ریال) در نمادهای صنعت بیمه در این سهم رقم خورد و در مقابل خروج پول هوشمند از البرز و ونوین و وحکمت مشهود بود.

در بازار پایه فرابورس معاملات نمادهای  وحکمت و وتعاون با صف فروش پیگیری شد و در مقابل وسرمد به صف خرید رسید.

به گزارش نبض بیمه، شاخص کل بورس تهران امروز با عقب نشینی بیش از 28 هزار واحدی به ارتفاع یک میلیون و 205 هزار واحدی بازگشت که ارزش معاملات در پایان روز جاری بیش از 11455.9 میلیارد تومان بود که ناشی از داد و ستد بیش از 12.518 میلیارد سهم و اوراق مالی طی 1.191 میلیون نوبت معاملاتی بود.

سنگین ترین صفوف خرید امروز بورس تهران در نمادهای کلوند، پارند، خگستر، تاصیکو، قثابت، سنیر و برکت شاهد بودیم و در مقابل بیشترین عرضه در نماد های کدما، شپنا، حتوکا، کسرام، کاذر، فرآور و شستا را شاهد بودیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید