«عیدی ۱۰۰ میلیونی هم کم است»!/گلایه مردم نسبت به مبلغ عیدی امسال

0
عیدی امسال کارمندان دولت ۱٫۲ میلیون تومان و حداقل عیدی یک کارگر ۳٫۸ میلیون تومان برآورد شده است، اما مردم نسبت به این ارقام معترض هستند و می‌گویند دردی را دوا نمی‌کند.

 طبق پیش‌بینی دولت در لایجه بودجه امسال برای کارمندان عیدی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ از آنجایی که این رقم هنوز نهایی نیست و طبق سنوات گذشته به میزان افزایش حقوق کارمندان به عیدی آن‌ها نیز افزوده می‌شود، پیش‌بینی می‌شود که میزان عیدی امسال یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شود.

در خصوص کارگران هم باید معادل ۶۰ روز کاری عیدی پرداخت شود؛ بنابراین عیدی این گروه بین ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است، اما بسیاری از کارمندان نسبت به میزان عیدی پرداختی معترض هستند و می‌گویند که این میزان بسیار پایین است. برخی دیگر هم با توجه به افزایش قیمت‌ها معتقد هستند که این مبالغ دردی را دوا نمی‌کند.

عیدی کامندان کم است

«چرا حقوق کمیته امداد اضافه نمیشه مثل کارمندای دولت خدایی با ۸۰۰ هزار عیدی چی میشه بخریم من بابام بیکاره زیر پوشش کمیته هستیم به خدا مستاجریم اخه تکلیف ما چیه»

«این میزان عیدی کارمندان خجالت آورده..»

«چرا عیدی کارمندان تا ابن حد پایبن. مخصوصا کارمندان نیرو‌های انتظامی. پس خونواده‌های این قشر تواین گرونی جز ابن دولت نیستند. چرا اینقدر تفاوت هست؟»

«عیدی کارمندان خیلی پایینه»

«اوایل سال‌های دهه شصت رو یادمه به همه کارمندان یک سکه تمام بهار آزادی عیدی میدادند. الان تازه اگر ۱میلیون و نیم بدن با این گرانی چی میشه خرید؟»

عیدی امسال باید چقدر باشد؟

«خدا به داد ملت برسه با افزایش ۸ برابری قیمت‌ها در سال ۹۹ اون وقت عیدی همون سال‌های قبل خجالت خوب چیزیه»

«کل عیدی هنوز پول موبایل خرابه هم نمیشه»

«این همه سخاوت ازکجا اومده»

«امشب از خوشحالی نمیتوان خوابید این همه پول عیدی را چ بخریم، کدام کشور را برای مسافرت انتخاب کنیم. برای آینده بچه هامون نگهداریم.»

«با این تورم ۱۵۰۰ واقعا چی میشخ خدا شاهده ان رور رفتم فروشکاه ۷۰۰ تومن فقط خوراکی‌های ریز شوینده شده»

«عیدی صد میلیون تومن هم کمه بخدا با این قیمتها

تجارت

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید