دریافت مالیاتهای سنگین صنعت بیمه را ناکارآمد می‌کند

0

رییس کل بیمه مرکزی گفت: دریافت مالیات های سنگین از صنعت بیمه، منجر به ناکارآمدی این صنعت شده و در نهایت نارضایتی عمومی بیمه گذاران را به همراه خواهد داشت.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛  غلامرضا سلیمانی امیری دوشنبه در نشست با مدیران فروش و اعضای نمایندگی های بیمه در خوزستان در محل هتل پارس اهواز بیان کرد: متاسفانه مالیات و عوارض زیادی از صنعت بیمه کسر می شود و این تفکر در برخی مسئولان و دستگاه ها وجود دارد که باید از بیمه مبالغ زیادی در قالب مالیات و یا موارد دیگر دریافت کنند ، بیمه برای امنیت زندگی مردم است و نباید برخی اقدامات باعث ناکارآمد شدن این صنعت شود.

وی گفت: بارها نسبت به این قضیه اعتراض داشتیم و صنعت بیمه به شدت مخالف دریافت مبالغ مالیات های سنگین است چون در نهایت به صنعت بیمه صدمه وارد می شود و شرکتهای بیمه گذار در پرداخت خسارت دچار مشکل می شوند.

رییس کل بیمه مرکزی ادامه داد: باید به سمتی حرکت کنیم که شرکت های بیمه ای رشد کنند و از نمایندگی ها و شبکه فروش بهترین استفاده شود.

وی افزود: تعداد شعب و نیروی کار در شرکت های بیمه ای باید کمتر شود و بخش فروش و خدمات بعد از فروش باید گسترش یابد.

سلیمانی امیری با بیان اینکه در بخش خدمات شبکه فروش باید جدی تر و با برنامه تر به جلو حرکت کنیم ادامه داد: فروش های دیجیتالی بسیار رونق یافته و کارکنان شبکه فروش با نرم افزارهای مختلف و به روز آشنا شوند.

وی گفت : اجازه دادیم که شرکت های بیمه ای برای خرید تجهیزات الکترونیکی و امکانات مدرن به نمایندگی ها تسهیلات پرداخت کنند.

رییس کل بیمه مرکزی از شامگاه جمعه هفته گذشته برای افتتاح چند طرح بیمه ای و بررسی وضعیت ضریب نفوذ بیمه به خوزستان سفر کرده است و امروز خوزستان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید