پرداخت ماهیانه ۴۵۰ میلیارد تومان مستمری در گیلان

0

 مدیر کل تأمین اجتماعی گیلان با اشاره به پرداخت ماهیانه ۴۵۰ میلیارد تومان به مستمری بگیران این استان، گفت: گیلان ۱۲ هزار و ۲۰۰ مستمری بگیر را تحت پوشش دارد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ علی حسین نژاد بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای رفاه در فرمانداری بندرانزلی با اشاره به اجرای طرح ۳۰۷۰، اظهار کرد: با اجرای این طرح ۳۰ وظیفه به صورت غیر حضوری، از مراجعه حضوری ۷۰ میلیون نفر به تأمین اجتماعی در سراسر کشور جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به مراجعه سالانه ۹۴ میلیون نفر به شعب سازمان تأمین اجتماعی در کشور، افزود: تا کنون ۲۰ وظیفه عملیاتی شده که تا پایان بهمن ماه از ۱۰ وظیفه باقیمانده نیز رونمایی می‌شود.

مدیر کل تأمین اجتماعی گیلان با اشاره به پرداخت ماهیانه ۴۵۰ میلیارد تومان به مستمری بگیران این استان، گفت: گیلان ۱۲ هزار و ۲۰۰ مستمری بگیر را تحت پوشش دارد.

حسین نژاد با اشاره به میانگین ۶۵ درصدی وجود مستمری بگیران در بندرانزلی، ادامه داد: ماهیانه ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مستمری بگیران انزلی پرداخت می‌شود.

بانک‌ها پس از پرداخت وام ناظر بر استفاده از تسهیلات باشند

فرماندار بندرانزلی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه تعداد پروژه‌های قابل بهره برداری در ایام دهه فجر به حدود ۶۰ پروژه رسیده است، اظهار کرد: رقم اعتبارات پروژه‌های دهه فجر بندرانزلی به ۱۰۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است.

اسماعیل میرغضنفری با تاکید بر ضرورت نظارت بیش از پیش بر روند استفاده از تسهیلات، افزود: بانک‌ها پس از پرداخت وام بر نحوه استفاده از تسهیلات پرداختی نظارت داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی و اطلاع رسانی صحیح به مردم، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی گزارش عملکرد خود را در شورای اداری و یا از طریق تریبون نماز جمعه به مردم اطلاع رسانی کنند.

خبرنگارمهر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید