۳۹.۵ درصد جمعیت کرمانشاه زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند

0

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۳۹.۵ درصد جمعیت استان زیر پوشش این سازمان بیمه‌گر هستند، گفت: در استان ۲۴۶ هزار نفر بیمه شده اصلی داریم که با تعداد اعضای خانواده بیش از ۷۵۰ هزار نفر می‌شوند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ ایمان بیوس امروز در جمع اصحاب رسانه سازمان تأمین اجتماعی را یکی از مهمترین سازمان‌های بیمه‌گر در سطح کشور معرفی کرد و اظهار داشت: ۱۸ صندوق بازنشستگی در سطح کشور داریم که صندوق‌های کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی از همه مهم‌تر است.

وی با بیان اینکه ۳۹.۵ درصد جمعیت استان زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، گفت: در استان ۲۴۶ هزار نفر بیمه شده اصلی داریم که با تعداد اعضای خانواده بیش از ۷۵۰ هزار نفر می‌شوند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: خدمات تأمین اجتماعی به ۵۷ هزار نفر بازنشسته، از کار افتاده و بازمانده در استان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در قشرهای مختلف از صنوف گرفته تا شرکت‌های بزرگ، مشاغل آزاد، بخشی از کارکنان دولت، بیمه اختیاری و… در حوزه فعالیت تأمین اجتماعی هستند.

بیوس افزایش حقوق بازنشستگان و حق مناطق جنگی را مطالبه‌ به حقی دانست که باید در سطح کلان کشوری بررسی شود و گفت: به هر حال ما هم در حیطه وظایف خود پیگیر مطالبات بازنشستگان هستیم.

وی در پایان از پیمانکاران و کارفرمایان خواست که دستمزد واقعی بیمه‌شدگان را در لیست بیمه ارائه شده به سازمان درج کنند چون پرداخت تأمین اجتماعی در حمایت‌های کوتاه مدت همچون ازدواج، بیماری، استراحت پزشکی و حمایت‌های بلند مدت همچون بازنشستگی براساس همین لیست‌های ارائه شده است.

فارس

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید