سوابق بیمه را با کد USSD موبايل ببينيد

0

اطلاع از وضعیت آخرین واریز حق‌بیمه  توسط کارفرما و مشاهده سوابق بیمه بدون نیاز به حضور در دفاتر تامین اجتماعی فراهم شده است.در این مقاله بصورت کامل فرآیند مشاهده و استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی با استفاده از موبایل و کد USSD برای شما توضیح داده خواهد شد.

دیگر نیاز نیست به شعب تامین اجتماعی مراجعه کنید!

برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون نیاز به مراجعه حضوری سه راه پیش روی شماست:

اول: مراجعه به سایت تامین اجتماعی و مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی

دوم: استفاده از اپلیکیشن تامین اجتماعی برای تمامی خدمات این سازمان

سوم: با شماره گیری کد USSD و استعلام سوابق بیمه با موبایل

اینجا سعی میکنیم به زبان ساده بگیم که به چه شکل میتونیم سوابق بیمه را بدون نیاز به اینترنت و مراجعه حضوری، و فقط با وارد کردن یک کد در گوشی موبایل‌تان مشاهده کنید. توجه داشته باشید؛ قبل از شماره‌گیری کد USSD برای مشاهده سوابق بیمه لازم است حتما در سامانه بیمه تامین اجتماعی ثبت‌‌نام کنید. این روش برای مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید بسیار سودمند است و نیازی به اتصال اینترنت ندارد.

استعلام آخرین سابقه تامین اجتماعی

برای استعلام آخرین سابقه بیمه تامین اجتماعی برای تمام اپراتورها، کد #1420*4* را شماره گیری نمایید. طبق منوی پیش رو  برای استعلام بیمه، عدد ۱ را شماره‌گیری نمایید.

میتوانید کد ussd را به صورت کامل زیر در گوشی خود شماره گیری کنید و سپس کد ملی خود را وارد کنید:

1#*1420*4*

سپس برای مشاهده سوابق بیمه‌ای خود یکی از گزینه‌ها را انتخاب نمایید. برای مثال برای مشاهده آخرین سابقه خود عدد ۱ را شماره‌گیری کنید.

 

سپس با وارد کردن کد ملی، می‌توانید از آخرین وضعیت خود در سامانه بیمه تامین اجتماعی آگاه شوید و سوابق خود را مشاهده کنید.


توجه داشته باشید که شماره تلفنی که با آن شماره‌گیری می‌کنید حتما باید با شماره تلفن کاربری شما در سامانه تامین اجتماعی یکسان باشد. در غیر این صورت نمی‌توانید استعلام بیمه را دریافت کنید.


سایر خدمات کد USSD بیمه تامین اجتماعی

این کد صرفا برای مشاهده آخرین سابقه بیمه تامین اجتماعی نیست و می‌توانید از سایر خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی که در این کد ارائه شده است استفاده نمایید. این خدمات شامل موارد زیر می‌باشد:

  • پرداخت حق بیمه
  • دریافت اپلیکیشن
  • نوبت دهی
  • فیش مستمری
  • نمونه فرم‌های تأمین اجتماعی
  • دستمزد مبنای کسر بیمه
  • و…
  • منبع: بيمه بازار

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید