سود سازترین و زیانده ترین نمادهای بیمه ای امروز بازار سرمایه

0

نبض بیمه،ارزش معاملات صنعت بیمه در آخرین روز هفته جاری بیش از 207.3 میلیارد تومان بود که ناشی از جابجایی شدن بیش از 517.080 میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 22908 نوبت بوده است.

در معاملات آخرین روز هفته امروز8 نماد صنعت بیمه سبز پوش شدند و در مقابل 8 نماد بیمه ای نیز ردای قرمز بر تن داشتند  و حال و روز معاملات صنعت بیمه نسبت به روز گذشته بهتر بود.

شاخص کل بورس تهران امروز با کاهش 7279 واحدی مواجه شد و ارزش معاملات نیز از 11408.6 میلیارد تومان فراتر رفت که ناشی از خرید و فروش بیش از 10.085میلیارد سهم طی یک میلیون و 231 هزار نوبت معاملاتی بود.

ارزش معاملات صنعت بیمه در آخرین روز هفته جاری بیش از 207.3 میلیارد تومان بود که ناشی از جابجایی شدن بیش از 517.080 میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 22908 نوبت بوده است.

سودسازترین نماد بیمه ای(بر اساس درصد پایانی)

بیمه سامان(بساما)، بیمه زندگی خاورمیانه(بخاور)

زیانده ترین نماد بیمه ای(بر اساس درصد پایانی)

بیمه کوثر(کوثر) ، بیمه معلم(ومعلم)، بیمه دانا(دانا)

در این میان نماد بیمه سامان (بساما) و بیمه زندیگ خاورمیانه(بخاور) بیشترین سود دهی را برای سهامداران خود به ارمغان داشتند و نماد بیمه کوثر، بیمه معلم و بیمه دانا زیانده ترین نمادهای صنعت بیمه در معاملات امروز بودند.

بیمه سامان(بساما) که معاملات امروز آن با صف خرید و اقبال سهامداران مواجه بودند با تغییرات پایانی 2.76 درصد معادل 604 ریال افزایش به ازای هر سهم سودده ترین نماد صنعت بیمه بود و در مقابل نماد بیمه کوثر(کوثر) با تغییرات 5 درصد منفی در قیمت پایانی معادل 880 ریال کاهش به ازای هر سهم زیانده ترین نماد بیمه ای امروز بود، پس از آن نماد بیمه معلم(ومعلم) با ثبت تغییرات پایانی 4.85 درصد معادل 265 ریال افت به ازای هر سهم دیگر نماد قرمز پوش صنعت بیمه بود و پس از آن بیمه دانا(دانا) با ثبت پایانی منفی 4.8 درصدی معادل 360 ریال کاهش در بهای هر سهم، دیگر نماد زیانده امروز بورس تهران بود.

بیشترین ارزش و حجم معاملات صنعت بیمه را در نماد بیمه آسیا شاهد بودیم که حقوقی های این نماد در حالی بیش از 53 میلیون سهم را فروختند که در مقابل 21 میلیون سهم خریداری کردند و در مجموع 367.115 میلیون سهم آسیا داد و ستد شد و نوسانات عجیب این نماد از منفی 5 تا مثبت 5 تداوم داشت.

در بازار پایه زرد فرابورس نیز که سه نماد وحکمت، وتعاون و وسرمد حضور دارند معاملات دو نماد با صف فروش همراه بود و وحکمت نیز علی رغم آنکه  آخرین معاملات در محدوده ثبت سبز شد لیکن با پایانی منفی1.21 درصدی به تعطیلات رفت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید