مسیر متناقض فوتی‌های کرونا در ایران و جهان +اینفو

0
در پنجم بهمن ماه در حالی که شمار فوتی های روزانه در ایران حدودا 30 درصد افزایش پیدا کرد این آمار در جهان کاهشی 13.2 درصدی را ثبت کرد.

نبض بیمه ، رفتار نوسانی در آمارهای کرونایی کشور سبب شد تا پس از ثبت رکورد کمترین فوتی های روزانه در روز گذشته، امروز باز هم شمار فوتی های روزانه 30 درصد افزایش پیدا کرده و به حد 89 نفر برسد.

کاهش ابتلای روزانه کرونا در ایران و جهان مهمترین افت روزانه کرونایی در 24 ساعت گذشته بوده است.

آمار کرونا در ایران

شمار مبتلایان روزانه کرونا در ایران با 4.2 درصد افت نسبت به روز گذشته پس از 4 روز دوباره به کانال 5 هزار نفر بازگشت و تا حد 5 هزار و 945 نفر تنزل پیدا کرد.

شمار مرگ و میر روزانه در ایران اما با حدودا 30 درصد افزایش به 89 نفر رسید و روند نوسانی را در آمارهای کرونایی کشور ادامه داد.

بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

کرونا

آمار کرونا در جهان

برای دومین روز متوالی آمار های کرونایی در جهان افت دیگری را تجربه کرد. بیشترین کاهش در آمار های جهانی در زمینه فوتی های روزانه در جهان به ثبت رسید. در همین خصوص در روزی که افزایش 30 درصدی در میزان جانباختگان در ایران ثبت شد این متغیر نسبت به روز گذشته در جهان 13.3 درصد افت را رقم زد.

شمار ابتلا نیز در این روز نسبت به روز گذشته تقریبا 12.6 درصد افت پیدا کرده است.

کرونا

اقتصادنیوز

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید