بررسي معاملات ديروز صنعت بيمه بازار سرمايه/خروج نقدينگي در اين نماد بيمه اي

0

نبض بيمه، زهرا ذوالفقاريان، بيمه كوثر در معاملات روز سه شنبه سي ام دي ماه يك هزار و سيصد و نود و نه با ثبت قيمت پاياني 4.89 درصد در حالي زيانده ترين نماد صنعت بيمه بود كه شاهد خروج بيش از 90 ميليارد ريال نقدينگي از اين نماد بوديم و قدرت خريدار به فروشنده در اين نماد منفي 0.69 درصد بود.

در مقابل بيمه پاسارگاد با ثبت قيمت پاياني 2.56 درصد در حالي سودسازترين نماد بيمه اي بود كه البته  بپاس با قيمت بيش از 9 هزار تومان گرانترين نماد صنعت بيمه در حال حاضر هست و خروج پول حقيقي بيش از 34 ميليارد ريال را سه شنبه در اين نماد  شاهد بوديم و قدرت خريدار به فروشنده نيز در اين نماد منفي 0.49 درصد بوده است.

ارزش معاملات ديروز صنعت بيمه در بازار سرمايه بيش از993 ميليارد ريال بود كه ناشي از جابجايي 138 ميليون برگه سم طي بيش از 9 هزار نوبت معاملاتي بود.

همچنين در معاملات ديروز شاهد بازدهي منفي 2.71 درصدي (معادل 1983.43واحد) شاخص صنعت بيمه و بازنشستگي بوديم

در معاملات ديروز 13 نماد بيمه اي با قيمت پاياني منفي به كار خود پايان دادند و در مقابل تنها دو نماد بيمه پاسارگاد و بنو سبزپوش بودند و بيشترين نوسانات قيمتي را در نماد بنو(بيمه تجارت نو) شاهد بوديم به نحوي كه بازه قيمتي روز اين سهم از 23883 ريال تا 26397 ريال يعني منفي 5 تا مثبت 5 گزارش شد.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید