بنو در معاملات امروز زیانده ترین سهم صنعت بیمه شد

0

نبض بیمه، بیمه تجارت نو(بنو) در معاملات امروز در حالی با کاهش 5 درصدی قیمت سهم معادل 1345 ریال به ازای هر سهم زیانده ترین سهم بیمه ای صنعت بیمه در معاملات روز جاری بود که این نماد چند روز گذشته با انتشار صورت مالی 9 ماهه با رشد 475 درصدی eps خبر از تحقق سود 1069 ریالی به ازای هر سهم داده بود.

تاثیر رفتار هیجانی و فضای بی اعتمادی بر معاملات بازار سرمایه به خوبی مشخص است به گونه ای که خیلی از نمادهای باارزش بازار طی معاملات امروز و دیروز در حالی با صف فروش و فشار عرضه مواجه هستند که در کف قیمتی خود به سر می برند و از ارزندگی برخوردار هستند.

در معاملات امروز بورس تهران، شاخص کل با کاهش بیش از 30 هزار واحدی به کانال یک میلیون و 229 هزار واحدی بازگشتف ارزش معاملات امروز 10249.8 میلیارد تومان بود که ناشی از دست به دست شدن بیش از 10 میلیون و 892 هزار سهم طی بیش از 1.300 میلیون نوبت معاملاتی بود.

تنها دو نماد بیمه کوثر(کوثر) و بیمه معلم(ومعلم) در معاملات امروز با قیمت پایانی مثبت بسته شدند و دیگ نمادهای بیمه ای زیانده بودند که از این بین نماد بیمه تجارت با پر شدن حجم مبنا کاهش 5 درصدی را ثبت کرد.

ارزش معاملات امروز صنعت بیمه بیش از 67.1 میلیارد تومان بود که ناشی از دست به دست شدن بیش از 89 میلیون سهم بیمه ای طی 7235 نوبت معاملاتی بود.

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید