بهره گیری از ظرفیت آیین نامه جدید بیمه هنرمندان برای فعالان صنایع دستی

0

نبض بیمه، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: از ظرفیت آیین نامه جدید بیمه هنرمندان برای بیمه فعالان صنایع دستی استفاده می‌کنیم.

علی اصغر مونسان (وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی) در مراسم ثبت ملی صنایع دستی شانزده شهر و روستای کشور در مصاحبه با خبرنگاران افزود: به تازگی آیین نامه جدیدی برای بیمه هنرمندان در مجلس شورای اسلامی تصویب شده که این آیین نامه شامل هنرمندان صنایع دستی هم خواهد شد.

وی گفت: وزارتخانه از این ظرفیت برای بیمه هنرمندان صنایع دستی بهره گرفت.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: برای توسعه بیمه هنرمندان صنایع دستی تلاش کردیم، اما باتوجه به تحریم‌ها و بودجه انقباضی دولت این برنامه محقق نشد.

مونسان تصریح کرد: تمام تلاشمان را کردیم تا بیمه هنرمندان قطع نشود، اما نتوانستیم هنرمندان جدید را تحت پوشش بیمه قرار دهیم و در این زمینه موفق نبودیم.

وی درباره تأثیر ثبت ملی صنایع دستی شهرها و روستاها در احیا و ورود کالاهای هنرمندان به بازار گفت: ثبت ملی صنایع دستی سبب معرفی بیشتر این کالاها در بازارهای داخل و خارج می‌شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: شناخت بیشتر از کالاهای صنایع دستی به فروش بیشتر و جذب بیشتر گردشگر منجر خواهد شد.

آقای مونسان اضافه کرد: ثبت ملی صنایع دستی شهرها و روستاهای کشور سبب همگرایی و همبستگی مردم شهرها و روستاها می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید