جمع‌آوری شعب زیان‌ده در شرکت‌های بیمه‌ای چاره کارنیست

0

معاون امور استان‌ها و توسعه شبکه فروش شرکت بیمه دانا، اظهارکرد: جمع آوری شعب زیان ده در شرکت‌های بیمه‌ای چاره کارنیست وباید با تغییر استراتژی و روش‌های اجرایی به سمت سودآوری، این مشکل را حل کرد.

به گزارش نبض بیمه  “عباس عمران پور” درگفت و گو با چابک آنلاین گفت: همه فرآیندها در شعب بیمه الکترونیکی نشده است.

وی با بیان اینکه صنعت بیمه در حال گذر از سیستم حضوری به الکترونیکی است، افزود: شرکت‌های بیمه ای که پراکندگی جغرافیایی شعب آنها کافی نیست نیاز به شعبه جدید دارند.

معاون امور استان ها و توسعه شبکه فروش شرکت بیمه دانا، خاطرنشان کردکه شعب نقطه اتصال نماینده ، بیمه گزار و مدیران ستادی هستند و درشرکت‌های مختلف درصد نقش آفرینی متفاوتی دارند.

وی تصریح کرد: ممکن است در بانک‌ها که با کثرت شعب مواجه هستند  محدود کردن شعب در دستورکارباشد اما در شرکت‌های بیمه ای فعلا همچین تصمیمی گرفته نشده است.

معاون امور استان ها و توسعه شبکه فروش شرکت بیمه دانا معتقد است که شعب شرکت‌های بیمه ای درسطح حداقل ها باید وجود داشته باشند حتی اگرتمامی  فرآیندها الکترونیکی شوند.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید