کمک دستگاه های خودکار به بیماران سرطانی

0

صدها بیمار مبتلا به سرطان آزمایشی منحصر به فرد از الگوریتم های رایانه ای برای مدیریت علائم و بهبود وضعیت سلامتی خود بهره مند شدند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ بیماران مبتلا به سرطان روده بزرگ و سینه در مراحل اولیه در آزمایش سیستم«eRAPID» دانشگاه لیدز شرکت کردند که به آنها امکان گزارش علائم آنلاین از خانه و دریافت مشاوره فوری در مورد خود را می داد.

بیماران در هفته های اول درمان کنترل علائم و بهزیستی جسمی بهتری را گزارش کردند، به طوری که سیستم درمورد 9درصد بیماران پس از 12 هفته از وخامت علائم جلوگیری کرد. بیماران در پایان دوره آزمایشی چهار ماهه خود اطمینان بیشتری درمورد مدیریت سلامت خود داشتند.

نتایج نشان می دهد که بهبود بهزیستی جسمی بیماران می تواند به روشی مقرون به صرفه و بدون افزایش حجم کار پزشکان به دست آید.

گزینه های نظارت از راه دور آنلاین بیمار را محور قرار داده و به صورت موثر و ایمن فرد را در طول درمان سرطان زیر نظر گرفته و رشد بالینی مربوط به بیماری را مدیریت می کند.

بیماری همه گیر کووید-19 این نیاز را برجسته و سرعت را به سمت مراقبت های مجهز به فناوری افزایش داد، بنابراین نتایج این مطالعه بسیار به موقع ارائه شده است.

شرکت کنندگان این طرح طی یک دوره مطالعه 18 هفته ای هفته ای با بروز علائم جدید به مجموعه سوالات خاص سرطان پاسخ دادند. الگوریتم رایانه ای که توسط محققان و پزشکان طراحی شده با استفاده از نمرات شدت علائم، تمام پاسخ ها را نمره گذاری کرده و توصیه های مربوط به بیماران را تعیین می کند.

نبض‌فناوری

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید