خروج پول هوشمند از این سه نماد بیمه ای

0

نبض بیمه،زهرا ذوالفقاريان در معاملات امروز بازار سرمایه، خروج پول هوشمند از سه نماد بیمه اتکایی امین(اتکام) و بیمه تجارت نو(بنو ) و بیمه رازی(ورازی) مشهود بود.

قدرت خریدار به فروشنده در نماد بیمه اتکایی امین(اتکام) 0.45، بیمه تجارت نو(بنو) 0.47 و ییمه رازی(ورازی) 0.60 درصد،بیمه اتکایی ایرانیان( اتکای) 0.59، بیمه پاسارگاد(بپاس) 0.65بود.

در معاملات امروز بازار سرمایه و از مجموع نمادهای بیمه ای حاضر در بازارهای اصلی و فرعی بورس تهران و فرابورس تنها شرکت بیمه اتکایی امین(اتکام) در محدوده سبز قرار دارد و باقی نمادهای بیمه ای منفی معامله می شوند.در بازار پایه زرد فرابورس که نیز وحکمت و وتعاون با صف خرید و نماد وسرمد با صف فروش همراه بودند.

در معاملات امروز شاخص کل  کاهش بیش از 24 هزار واحدی به کانال یک میلیون و 285 هزار واحدی عقب نشینی کرد، شاخص فرابورس(آیفکس) نیز با افت 228 واحدی به سطح 18 هزار واحدی عقب نشینی کرد.

ارزش معاملات صنعت بیمه امروز بیش از 59.8 میلیارد تومان بوده و حجم معاملات این صنعت نیز از 69.5 میلیون سهم فراتر رفت. خروج پول هوشمند از سه نماد بیمه ای اتکام، بنو و ورازی در معاملات امروز مشهود بود.

از رویدادهای صنعت بیمه می توان به دعوت اتکام برای 30 دی ماه از سهامداران خود به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به 31 شهریور 1399 فراخواند، همچنین مجمع عادی فوق العاده این شرکت به منظور انتخاب اعضای  هیات مدیره نیز در همین  تاریخ برگزار می شود.

اتکام در پایان سال مالی خود به ازای هر سهم 508 ریال سود شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه قبلی رشد 68 درصدی را نشان می دهد.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید