سالاري: تاریخ مشخصی برای پایان نسخه نویسی کاغذی تعیین شود

0

ما در سازمان تأمین اجتماعی برای حذف نسخه‌های کاغذی آمادگی کامل داریم.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: تبادل نظر دائمی واحدهای تخصصی سازمان با مدیران و کارشناسان بخش درمان تأمین اجتماعی استانها مسئله اساسی در پیشبرد پروژه نسخه الکترونیک است و واحدهای تخصصی باید پاسخگوی خواسته‌های استان‌ها باشند.

به گزارش عصر خبر، دکتر مصطفی سالاری در جلسه هفتگی رسیدگی به روند پیشرفت طرح نسخه الکترونیک که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور مدیران درمان تأمین اجتماعی استان‌های سراسر کشور و مدیران ستادی بخش درمان و فن‌آوری اطلاعات این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: مدیر پروژه نسخه الکترونیک، مدیران حوزه معاونت درمان و کارشناسان استانها برای تبادل نظر در زمینه ارتقاء و توسعه بهره برداری مراکز درمانی طرف قرارداد از سامانه نسخه الکترونیک جلسات روزانه ویدئو کنفرانسی برگزار می‌کنند و به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.
سالاري: تاریخ مشخصی برای پایان نسخه نویسی کاغذی تعیین شود
وی آموزش دائم و ارتقاء دانش کارشناسان ستادی و استانی را از مسائل مهم برای تحقق اهداف سازمان تأمین اجتماعی در حوزه فن‌‎آوری اطلاعات ارزیابی کرد و گفت: رفع نواقص و اجرای پیشنهادات موثر در زمینه بهبود بهره‌برداری از سامانه نسخه الکترونیک باید با جدیت بیشتری انجام شود.
سالاری با تأکید بر تفویض اختیارات لازم به استان‌ها در زمینه پروژه نسخه الکترونیک، اظهار داشت: مدیران و کارشناسان ذی‌ربط بایستی دسترسی کافی به اطلاعات مورد نیاز در زمینه میزان پیشرفت پروژه نسخه الکترونیک داشته باشند و امکان اعمال اصلاحات و تغییرات مورد نیاز نیز برای آنان فراهم شود.
وی با بیان اینکه ریاست جمهوری بر لزوم اجرای کامل پروژه نسخه الکترونیک در تمامی سازمان‌های بیمه‌گر تأکید دارند، گفت: ممکن است طی روز‌های آینده تاریخ مشخصی برای پایان نسخه نویسی کاغذی و الزام تمامی اجزای نظام سلامت برای استفاده از سامانه‌های نسخه الکترونیک تعیین شود و ما در سازمان تأمین اجتماعی برای حذف نسخه‌های کاغذی آمادگی کامل داریم.
سالاری افزود: سامانه نسخه الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی در دسترس تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد است و ما با استفاده از روش‌های تشویقی در حال دعوت از پزشکان و تمامی درمانگران برای استفاده از این سامانه هستیم.
در این جلسه مدیران استانی و ستادی سازمان تأمین اجتماعی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در زمینه پیشرفت پروژه نسخه الکترونیک پرداختند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید