آيا وزير بهداشت به مدير عامل بيمه سلامت تذكر خواهد داد؟

0

تصميمات ناگهاني براي تغيير مديريت موفق اتيه سازان، با روش و سبک مديرتي وزير بهداشت همخواني ندارد .

 

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ شنيده ها حاكي است خبر انتصاب يكي از نمايندگان  وزير در هـيئت مديره سازمان بيمه سلامت به عنوان مدير عامل بيمه آتيه سازان حافظ اتفاق افتاده و گويا اين تغيير به وزير بهداشت نسبت داده مي شود اما برخی شواهد و قراین بیانگر آن است که دكتر نمكي وزير بهداشت تمايلي به اين كار ندارد و موافق اين اقدام نبوده و شايد از كل ماجرا هم بي اطلاع باشد.

به گزارش عصر خبر ، بيمه آتيه سازان حافظ جمعيتي هفت و نيم ميليون نفري اعم از بازنشستگان تامين اجتماعي، صندوق بازنشستگي كشوري ، بهزیستی ، معلمان آموزش و پرورش و … را تحت پوشش خود دارد و توانسته با مديريت موفق در 9 ماهه گذشته، تعادلي را بين منابع و مصارف برقرار كرده و كليه پرتفو هاي سال جاري در دوره وي به نتيجه برسد.
ارتباط خوب با كانون ها و تشكلات بازنشستگي و رضايت آنها از بيمه آتيه سازان حافظ نيز نشان مي دهد كه آتيه سازان حافظ  توانسته است كارها را با موفقيت به پيش برد.
تصميمات ناگهاني براي تغيير مديريت موفق اتيه سازان،  با روش و سبک مديرتي وزير بهداشت همخواني ندارد .
حال بايد منتظر ماند و ديد که دكتر نمكي در روزهاي آينده در اين خصوص چه واكنشي نشان خواهد داد و آیا آرامش و ثباتی که در طی 9 ماه گذشته در این شرکت ایجاد شده را  به آتیه سازان بر می گرداند.
هرچند تجربه نشان داده قطعا کارنامه مدیران بی حاشیه و موفق از چشم تیز بین ایشان دور نخواهد ماند

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید