مشکلات بیمه‌ای کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی چیست؟

0

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: عدم پرداخت به موقع حق بیمه جاری تامین اجتماعی، عدم واریز به موقع چهار درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور و مطالبه کارگران جهت افزایش حق جذب، از جمله مطالبات کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی است که امیدواریم شهرداری هر چه زودتر به این موارد رسیدگی کند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛  به نقل از ایسنا، محمد علیخانی در تذکری نسبت به لزوم رسیدگی به مطالبات کارگران و رانندگان شرکت و احد اتوبوسرانی، گفت: خط مقدم خدمت رسانی در حمل و نقل عمومی کارگران و رانندگان زحمتکش شرکت واحد اتوبوسرانی تهران هستند. با این حال متاسفانه چند تن از این عزیزان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باخته اند و خانواده‌هایشان دچار بحران جدی می باشند.

وی ادامه داد: پس از جلسه کارشناسان کمیسیون عمران و حمل و نقل با نمایندگان کارگران و رانندگان شرکت اتوبوسرانی و بررسی دقیق مشکلات، مواردی همچون عدم پرداخت به موقع حق بیمه جاری تامین اجتماعی، عدم واریز به موقع چهار درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور که اجحاف در حق این عزیزان است و مطالبه کارگران جهت افزایش حق جذب، متاسفانه افزایش حق جذب کارگران شرکت واحد در سال جاری تنها ۱۰ درصد بوده است که این مصداق بارز بی عدالتی است و آنان را با مشکل معیشتی مواجه ساخته و به عنوان اصلی‌ترین نگرانی و مطالبات این عزیزان است.

وی ادامه داد: لذا باتوجه به موارد بالا به شهردار محترم تهران تذکر می دهم با اتخاذ تدبیر موثر و اجرایی دستور فرمایند هرچه سریعتر به مطالبات این قشر مظلوم رسیدگی و جهت رفع مشکلات آنها اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید