با محوریت مکتب حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت/ اعلام موجودیت «جبهه احزاب انقلابی»

0

همزمان با سالروز تاریخ ساز شهادت سردار سلیمانی در مطلع گام دوم انقلاب اسلامی و در مسیر حرکت در دهه پنجم انقلاب اسلامی، «جبهه احزاب انقلابی» اعلام موجودیت کرد.

                                                   اعلام موجودیت «جبهه احزاب انقلابی»

به گزارش «نبض‌بیمه»؛  متن بیانیه اعلام موجودیت ” جبهه احزاب انقلابی” با محوریت مکتب حاج قاسم سلیمانی از این قرار است:

 

بسمه تعالی

در مطلع گام دوم انقلاب اسلامی و در مسیر حرکت در دهه پنجم انقلاب اسلامی، همزمان با سالروز تاریخ ساز شهادت سردار بی بدیل دلها، شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی (اعلی الله مقامه) و در راستای عمل به توصیه‌ها و فرامین امامین انقلاب در هموار سازی مسیر پیشرفت و عزت مندی ایران عزیز و ملت رشیدش، “جبهه احزاب انقلابی” با اهداف زیر اعلام موجودیت نموده و همگان را به حفظ روحیه و نگاه امیدوارانه به آینده‌ای نزدیک و درخشان در پرتو عمل به تکالیف شرعی و انقلابی دعوت می‌نماید.

مسیر کلان این جبهه همراستا با قانون اساسی به عنوان اصلی‌ترین مستند قابل تمسک جمهوری اسلامی بوده و تمامی مراحل پیشرفت و ادامه حیات خود را با تاکید مصرانه بر اجرای تمامی بند‌های نگاشته شده در این بیانیه با محوریت مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی طی خواهد نمود.

ضرورت درک شرایط امروز جامعه ایران توسط همه مردم، نخبگان، احزاب و تشکل‌های سیاسی اجتماعی در هنگامه خطیر حضور کشور و انقلاب در دومین مرحله خودسازی، جامعه پذیری و تمدن سازی با هژمونی مقاومت مقدس منطقه‌ای و جهانی در برابر زیاده خواهی استکبار، با تأسی قلبی و عملی به فرامین حکیم فرزانه، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدّظله العالی)، آنچنانی که بزرگ مرد مقاومت عصر حاضر؛ شهید سلیمانی سرافراز، با قسم جلاله خود تنها راه سعادت و پیروزی امروز ایران را در تأسی به ایشان دانسته و به روشنی مسیر و جهت حرکت را برای همگان مشخص نموده است.

رفع شرایط یأس، نومیدی و سرخوردگی اقتصادی و معیشتی امروز جامعه که محصول عملکرد نامتوازن و نامتعادل دستگاه‌های دخیل و موثر بوده، از طریق ایجاد شبکه گسترده ارتباط مردم با متولیان، کارگزاران و مسئولین دلسوز و واقعی ایران اسلامی.

توجه ویژه به مقوله اقتصاد مقاومتی به عنوان اقتصاد زایشی و تولید محوربرای حداکثر سازی تولید ناخالص ملّی و ایجاد اشتغال پایدار و سریع متناسب با سبک ایرانی – اسلامی پیشرفت.

دعوت به وحدت، تعامل و همگرایی حداکثری بین احزاب، گروه ها، تشکل‌ها و جبهه‌های مختلف سیاسی – اجتماعی که همگی دل در گروی آرمان‌های انقلاب و پیشرفت واقعی ایران اسلامی دارند، جهت توسعه زیر ساخت‌های سیاسی و عملیاتی و ایجاد مشارکت جمعی در فرآیند انتخاباتی موجود در کشور برای رسیدن به انتخابی شایسته و بایسته در مقاطع مختلف انتخابات.

ایجاد روحیه مضاعف نشاط آورعمومی از طریق اعتقاد و التزام به جاری سازی مقوله “مدیریت جهادی” و اصل “ما میتوانیم” به عنوان یگانه موتور پیشران سربلندی ایران اسلامی.

مشارکت واقعی جوانان متخصص و متعهد به عنوان “فرزندان روح الله” در مدیریت‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و اجرایی کشور با تمرکز بر فعالیت‌های مولد علمی و دانش بنیان.

اعتقاد به دکترین توسعه روابط بین المللی با تمرکز و اولویت بخشی به همسایگان، دوستان و متحدان منطقه‌ای و جهانی در سایه “عزت، اقتدار و مصلحت” و دفاع از مستضعفان جهان و محور مقاومت.

بستر سازی و تمهید شرایط حضور نامزد‌های متخصص و متعهد و البته جهادی برای تصدی مناسب مختلف که شایستگی لازم را در تراز مسئولیت مربوطه برای معرفی به ملت شریف ایران دارا باشند.

ایجاد زیر شاخه و شبکه سازی در تمامی نقاط کشور برای حضور حداکثری مردم و جوانان علاقه‌مند به مشارکت در تعیین سرنوشت سیاسی – اجتماعی خود از طریق پایگاه‌های تشکیلاتی و ستاد‌های انتخاباتی.

حزب سفیران انقلاب اسلامی

جامعه اسلامی کارگران کشور

جمعیت پیروان حضرت زینب (س)

جمعیت جوانان و دانشجویان ایران سربلند

کانون اسلامی اصناف و بازار»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید