برنده جایزه زن و علم معرفی شد؛ صنایع دستی کارآفرینی کرد

0

مدیر یکی از شرکت‌های خلاق با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصادو توسعه صنایع نرم و خلاق شرکتی راه‌اندازی کرد و برنده جایزه زن و علم شد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛

 به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، این جایزه به یادبود مریم میرزاخانی ریاضیدان ایرانی پایه ریزی شده است. در مراسم این رویداد با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، منصور غلامی وزیر علوم

فناوری اطلاعات و معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری برگزیدگان جایزه زن و علم معرفی شدند.

در این مراسم مینا شیرانی مدیرعامل شرکت خلاق توسعه هنر و فناوری مکران که هم اکنون از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان است در بخش فعالان اجتماعی برگزیده  شد.

این فعال خلاق با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، برند سوچن را در قالب این شرکت خلاق تاسیس کرد و توانست با استفاده از ظرفیت‌های گسترده این استان در زمینه صنایع دستی و هنرهای سنتی ارزش افزوده قابل توجهی ایجاد کند.

 برترین‌های جایزه زن و علم در حوزه‌های علوم انسانی، علوم پایه، علوم پزشکی، فنی و مهندسی، هنر و معماری، فعالان اجتماعی و سرآمدان معرفی شدند.

۱۵ داور متشکل از چهره‌های معتبر علمی داوری این دوره از جشنواره را بر عهده داشتند و پس از طی مرحله ارزیابی و امتیازبندی، برگزیدگان جشنواره سوم توسط اعضای کمیته علمی تعیین شدند.

برگزیدگان این جشنواره مشمول امتیازات مندرج در آئین‌نامه ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها می شوند. رقابت در این دوره از جشنواره در ۲ بخش علمی و اجتماعی و در سه رده سنی زیر ۴۰ سال، ۴۰ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید