اسیدپاشی به زن جوان در مسیر دادگاه خانواده

0

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از روزنامه ایران، به‌دنبال اعلام این خبر، تحقیقات آغاز شد و زن جوان که از ناحیه پا مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود در تحقیقات گفت: دانشجوی دکترای مدیریت هستم و چهار سال قبل با مرد جوانی به‌نام امیر ازدواج کردم. اوایل زندگی‌مان خوب بود، اما بعد از مدتی دچار اختلاف شدیم. اختلافات ما روزبه‌روز بیشتر می‌شد تا اینکه تصمیم به جدایی از امیر گرفتم.

او ادامه داد: درخواست طلاق دادم و پرونده‌ام نیز در دادگاه خانواده در حال رسیدگی بود. روز حادثه به دادگاه رفته بودم تا پیگیر کارهای طلاقم باشم اما از دادگاه که خارج شدم تا به‌سمت خانه‌مان بروم در نزدیکی خانه در یکی از محله‌های شهرک ولیعصر ناگهان موتورسواری دو ترک به من نزدیک شد. هر دوی آنها کلاه ایمنی به سر داشتند و مردی که ترک نشین بود ظرفی را که در دست داشت به سمت من پاشید. اسید بیشتر روی لباس هایم ریخت، اما پاهایم نیز دچار سوختگی شدند. چون سوختگی شدید نبود، پس از درمان از بیمارستان مرخص شدم.

به دنبال اظهارات زن جوان و از آنجایی که او با همسرش اختلاف داشت، بازپرس مصطفی واحدی از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران با احتمال اینکه شوهر این زن در اسیدپاشی دخالت داشته باشد دستور احضار او را صادر کرد.

همچنین از کارآگاهان پلیس خواست تا تصاویر دوربین‌های مداربسته محل حادثه را برای شناسایی موتورسواران اسیدپاش مورد بازبینی قرار دهند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید