بازدید سرزده مدیرعامل بیمه البرز از شعبه نمونه

0

مدیر عامل به همراه رییس هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بیمه البرز به صورت سرزده از شعبه نمونه این شرکت در تهران بازدید کردند.

به گزارش نبض بیمه به نقل از  روابط عمومی بیمه البرز، محسن پورکیانی، مدیر عامل این شرکت ضمن بازدید از بخش های صدور و خسارت شعبه نمونه ، در دیدار با کارکنان شعبه مذکوراز عملکرد آنها قدردانی کرد و بر ارایه خدمات مطلوب و به موقع به مشتریان و کسب رضایت بیمه‌گزاران تاکید کرد.

محسن پورکیانی در این بازدید، گفت: با توجه به موقعیت مکانی ویژه شعبه نمونه در منطقه صنعتی جاده مخصوص کرج و وجود صنایع و کارخانه های زیادی که در این منطقه قرار دارند، نگاه توسعه‌ای به شعبه وجود دارد که لازم است نسبت به تقویت و افزایش سطح خدمات‌رسانی به بیمه‌گزاران و افزایش پورتفوی اقدام شود.

وی با بیان این که شعبه نمونه خوشبختانه در سال جاری عملکرد خوبی داشته، گفت: انتظار می رود با توجه به برخورداری از بیمه گزاران بزرگ، این شعبه بتواند تا پایان سال به برنامه پیش بینی شده دست یابد.

نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز با تاکید بر لزوم توسعه فروش بیمه های خرد به ویژه بیمه عمر، تصریح کرد: شعبه نمونه باید بتواند با بازاریابی خوب و معرفی بیمه عمر بیمه البرز به بیمه گزاران بزرگ خود آنها را به خرید بیمه نامه عمر ترغیب کند و از این طریق پورتفوی بیمه عمر خود را افزایش دهد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید