تشکیل ستاد ملی ازدواج

0

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت در سفرها، نمی‌توان کارگاه‌های آموزشی ویژه زوج‌های دانشجو را در مشهد مقدس برگزار کرد، برای همین به دنبال یک طرح جایگزین هستیم تا هم جریان عمومی و ترویجی بحث ازدواج دانشجویی رخ دهد و هم حمایت لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه به زودی جزئیات طرح ازدواج دانشجویی در شرایط کرونایی اعلام می‌شود، افزود: در این طرح جشن‌های نمادین، کارگاه‌های آموزشی، مسابقات مجازی و موارد دیگر پیش بینی شده است که به زودی اعلام می‌شود.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها یادآور شد: در کنار این طرح قرار است چند اتفاق دیگر نیز در فضای ازدواج دانشجویی رخ دهد که می‌توان به طرح همرسان، ترویج ازدواج آسان و تشکیل ستاد ملی ازدواج اشاره کرد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی سرپرست مدیریت خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها پیش از این به راه اندازی سایت همرسان اشاره کرده بود و گفته بود: سایت همرسان یکی دیگر از اقدامات نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در راستای تسهیل ازدواج دانشجویی است. مقرر شده برای ازدواج دانشجویان مرکز مناسبی در تمام دانشگاه‌ها با حفظ تمام دغدغه‌های خانواده‌ها ایجاد شود.

سرپرست مدیریت خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: واسطان و مشاوران در سایت عضو می‌شوند و از دانشجویانی که شرایط ازدواج دارند، تست همسان سازی گرفته می‌شود و تست‌ها و اطلاعات آنها مجدد توسط مشاورین بررسی می‌شود و اگر اطلاعات مناسب بود، به خانواده‌ها برای اقدامات بعدی معرفی می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید