زندگی باورنکردنی یک زوج با یک حیوان عجیب+عکس18+

0

تصاویر زندگی زوج تگزاسی با یک بوفالوی غول پیکر در داخل خانه مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

تصاویر زندگی زوج تگزاسی با یک بوفالوی غول پیکر در داخل خانه مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛

در حالی که بسیاری از خانواده‌ها در سراسر جهان خود را برای برپایی جشن کریسمس منزوی امسال آماده می‌کنند، اما یک زوج تگزاسی قرار است مراسم شام کریسمس امسال خود را نیز با یک مهمان نسبتا غیرمعمول جشن بگیرند.

مهمان ویژه شام کریسمس «آر. سی بریجز» ۶۳ ساله و همسر ۴۷ ساله اش «شِرون» یک گاومیش ۲۵۰۰ پوندی با نام «وایلد تینگ» است. آن‌ها قصد دارند تا در حضور این حیوان خانگی خود هدایای شب کریمس خود را باز کنند.

آقای بریجز و همسرش در سال ۲۰۰۴ یک گله بوفالو را خریداری کرده بودند. این گله شامل ۵۲ یوفالو بود که بعد‌ها آن‌ها تصمیم گرفتند یک گوساله بوفالو را در داخل خانه بزرگ کنند. در حالی که این زوج عید کریسمس هر سال را با این بوفالو جشن می‌گیرند، اما جشن امسال با توجه به اندازه این حیوان کمی متفاوت‌تر از سال‌های قبل خواهد بود. با این حال وایلد تینگ حیوان بی آزاری است و هرگز ادقام به تخریب تزئینات ظریف نمی‌کند.

بریجز در این باره گفت: وایلد تینگ از بودن با ما در خانه در کریسمس لذت می‌برد. او یک موجود اجتماعی است و ما با او مثل گله اش رفتار می‌کنیم. من همیشه هدیه‌ای برای او دارم تا در خانه سرگرم شود. او با وجود داشتن شاخ‌های بزرگ حیوانی آرام و دوست داشتنی است.

بریجز و همسرش یکی از اتاق‌های خانه شان را برای این حیوان اختصاص داده اند که در آن می‌تواند فیلم‌های اکشن تماشا کند. تینگ همچنین صبحانه اش را روی میز آشپزخانه می‌خورد.

بریجز با اشاره به این یکبار مورد حمله تینگ قرار گرفته گفت: «من چند سال پیش مورد حمله تینگ قرار گرفتم. این حیوان با شاخ هایش به من حمله ور شد. من روی شاخش بودم و این طرف و آن طرف می‌دوید. همسرم فکر می‌کرد من کشته شده ام. با این حال این حیوان خانگی ماست و ما آن را دوست داریم.

زندگی باورنکردنی یک زوج با یک حیوان عجیب+عکس

زندگی باورنکردنی یک زوج با یک حیوان عجیب+عکس

باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید