بیمه بیکاری ۱۲ میلیون آمریکایی قطع می‌شود

0

شبکه سی ان ان روز جمعه گزارش داد که در صورت امتناع ترامپ از امضا لایحه بسته کمک مالی کرونا، بیش از ۱۲ میلیون آمریکایی دیگر بیمه بیکاری دریافت نخواهند کرد.

به گزارش نبض بیمه به نقل از  به نقل از ایرنا، اگرچه کنگره در هفته گذشته بسته حمایت مالی ۹۰۰ میلیارد دلاری کرونا را به تصویب رساند اما دونالد ترامپ با وتوی آن حاضر به پذیرش چنین بسته ای نشد و هم اکنون در روزهای پایانی سال، میلیون ها آمریکایی در معرض خطر از دست دادن مزایای مهم بیکاری هستند.

سی ان ان در گزارش تحلیلی خود نوشت: اگر ترامپ بعد از تعطیلات همچنان اصرار بر امضا نکردن این بسته حمایت مالی داشته باشد، بیش از ۱۲ میلیون آمریکایی دیگر بیمه بیکاری دریافت نخواهند کرد و حتی اگر امضا کند آنها احتمالاً دچار وقفه در پرداخت های چند هفته ای می شوند.

براساس اخرین داده های وزارت کار آمریکا به دنبال شیوع ویروس کرونا و تاثیر بسزا آن بر اقتصاد در حدود ۹.۳ میلیون نفر در اوایل ماه دسامبر دریافت بیمه بیکاری درخواست کردند.

بسته حمایتی که توسط کنگره به امضا رسیده شامل دو برنامه کمک های مالی به بیکاران است که طبق یکی از این برنامه ها بیکاران در آمریکا تا اوایل ماه مارس (خرداد) بیمه بیکاری در حدود ۳۰۰ دلار در هفته دریافت خواهند کرد.

در برنامه دوم بسته حمایتی وام های گسترده برای مشاغلی که از کرونا آسیب دیده اند در نظر گرفته شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید