ترکیب‌هایی که متابولیسم بدن را تقویت می‌کنند

0

به نقل از  انتخاب، از آنجا که اطلاعات زیادی در مورد کاهش وزن وجود دارد، موضوع افزایش متابولیسم موضوعی است که می‌تواند باعث سردرگمی بسیاری از افراد شود. متابولیسم شما مجموع تمام فرآیند‌های شیمیایی بدن شما است.

میزان متابولیسم تعدادی از کالری است که وقتی بدن شما تمام مراحل متابولیسم را طی می‌کند، می‌سوزاند. داشتن میزان متابولیسم بالاتر (یعنی داشتن متابولیسم سریعتر) به این معنی است که بدن شما حتی در حالت استراحت کالری بیشتری می‌سوزاند.

برخی دستورالعمل‌ها برای افزایش متابولیسم وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند کالری بیشتری بسوزانید:

اسموتی‌هایی با ترکیب گیاه نعنا

اسموتی‌های تهیه شده با نعنا نقش پررنگی در کاهش وزن ایفا می‌کنند. به طور کلی نعنا یک گیاه عالی برای کمک به حل مشکلات اضافه وزن محسوب می‌شود.

اسموتی شکلاتی/نارگیلی

مقادیر بالای استرس می‌تواند هورمون‌هایی آزاد کند که می‌توانند متابولیسم شما را کند کنند. فلاونوئید‌های موجود در کاکائو می‌توانند به کاهش استرس و کنترل این هورمون‌ها کمک کنند. هنگام انتخاب شکلات بهتر است شکلات تلخ را با نارگیل یا موز انتخاب کنید.

بهتر است صبح خود را با پروتئین آغاز کنید. پروتئین در مقایسه با چربی یا کربوهیدرات‌ها، کالری دو برابری را می‌سوززاند. برای همین می‌توانید روز خود را با تخم مرغ و بیکن آغاز کنید تا متابولیسم خود را افزایش دهید.

اسموتی چغندر و پرتقال

چغندر یکی دیگر از مواد غذایی ضدالتهاب است. با استفاده از این اسموتی برای شروع صبح، بدن شما در طول روز در اوج بهره وری قرار دارد و با سوخت و ساز بدن شما کالری می‌سوزاند.

ترکیب شیر و دانه‌های چیا

دانه‌های چیا منبع غنی از مواد مغذی چربی و فیبر سالم است. ترکیب این دانه‌ها با شیر، ترکیب یک غذای عالی و قدرتمند برای مقابله با التهاب و سوخت و ساز بدن است. این دستورالعمل متنوع بهترین وعده غذایی برای کاهش وزن است و کاملاً در یک روش غذایی وگان یا کتو جای می‌گیرد.

منبع:انتخاب

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید