ماجرای تیراندازی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار چه بود؟

0

رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازداشت عامل تیراندازی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار خبر داد و گفت: متهم با سلاح جنگی قصد کشتن فردی را داشت، اما گلوله‌های شلیک شده کمانه کرده بود.

اواسط آذرماه امسال خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی و شلیک سه تیرجنگی در یکی از سالن‌های میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران که موجب تخریب شیشه‌های یکی از غرفه‌های داخلی این بازار شده بود، به مأموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گزارش شد.

تحقیقات پلیسی نشان داد که علت اصلی این درگیری اختلاف حساب شخصی متهم با یکی از غرفه‌داران بازار میوه و تره‌بار بوده و متهم با تهیه یک قبضه سلاح جنگی ظاهراً قصد کشتن این فرد را داشته که علیرغم تیراندازی و شلیک مستقیم به وی، گلوله‌ها کمانه کرده و فقط سبب تخریب شیشه‌های غرفه مورد نظر شده است.

در ادامه تحقیقات پلیسی با شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در حوالی میدان تره‌بار، باهماهنگی‌های قضائی دوم دی ماه تیمی از مأموران این پایگاه به مخفیگاه وی اعزام و موفق شدند متهم را دستگیر کرده و به پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

سرهنگ یزدان سلیمان آبادی؛ رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی؛ با اعلام این خبر گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلت کمری با یک تیغه خشاب کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم به همراه اقلام مکشوفه برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید