مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: نیازمند اصلاح در حوزه پزشکان هستیم

0

بهبود شرایط کاری و توجه ویژه به شرایط پرستاران را مورد توجه داریم و قدر و منزلت کار شما در کشور کاملا مشخص است و همه قدردان شما هستند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در دوره شیوع بیماری کرونا پرستاران ایام سختی داشته و کار ارزشمندی برعهده دارند. ضمن تشکر از زحماتی که این عزیزان بابت ایثاری که در این ایام سخت متقبل شدند، تلاش می‌کنیم وظایف خود را در قبال این همکاران تلاشگر انجام دهیم.
به گزارش عصر خبر، دکتر مصطفی سالاری در مراسم روز پرستار که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور پرستاران نمونه مدیریت درمان تأمین اجتماعی سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: بهبود شرایط کاری و توجه ویژه به شرایط پرستاران را مورد توجه داریم و قدر و منزلت کار شما در کشور کاملا مشخص است و همه قدردان شما هستند.
سالاری اخذ مصوبه شورای حقوق و دستمزد برای افزایش حقوق پرستاران شاغل در سازمان تأمین اجتماعی از اقدامات مهم سال جاری این سازمان برشمرد و گفت: در حوزه پزشکان نیز نیازمند اصلاح هستیم و درحال پیگیری هستیم که ساماندهی توام با بهبود پرداخت انجام شود.
وی همچنین از پرستارانی که در دوران شیوع کرونا به صورت موقت در مراکزدرمانی سازمان تأمین اجتماعی به خدمت رسانی پرداختند قدردانی کرد و گفت: در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در چارچوب مقررات و با لحاظ حقوق تمامی شرکت کنندگان در آزمون امتیازاتی برای این عزیزان درنظر خواهیم گرفت.
دکتر امیرعباس منوچهری، معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: ولادت حضرت زینب را به عموم مردم و بویژه به جامعه شریف پرستاری تبریک عرض می‌کنم. حسن انتخاب کشور و نظام اسلامی این است که چنین روزی و میلاد حضرت زینب کبری(س) به نام روز پرستار نامگذاری شده است.
وی افزود: مراسم روز پرستار هر سال در جلسات و فضای شاد و مفرحی برگزار و از زحمات پرستاران تقدیر می‌شود اما امسال مجبوریم که به فضای مجازی اکتفا کنیم.
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت این سازمان وظیفه خود را در سازمان برای فراهم ساختن شرایط خدمت کادر درمان و پرستاران با استفاده از تمامی امکانات انجام میدهد، تأکید کرد: همه این اقدامات در برابر عظمت و ارزش بالای کار پرستاران ناچیز است.
منوچهری گفت: در بحران کرونا مبتلایان زیادی در بین همکاران داشتیم و حدود ۱۱ هزار نفر از پرسنل درمان مبتلا شدند و البته ممکن است تعداد بیشتری مبتلا شده و متوجه نشده اند و این آمار مربوط به تست مثبت است.
وی افزود: در بخش بیمه ای نیز بیش از 3 هزار نفر و در مجموع بیش از ۱۴ هزار نفر مبتلا شدند.
منوچهری رضایتمندی بیش از ۸۶ درصد بیماران بخش کرونا از خدمات پرستاری را نشانه تلاش و ایثار واقعی مجموعه پرستاران و کادر درمان تأمین اجتماعی ارزیابی کرد و گفت: ما قدردان زحمات پرستاران هستیم و تلاش می‌کنیم که تا حدامکان برای بهبود شرایط کاری این عزیزان اقدام کنیم.
دکتر هوشنگ فولادی، مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: ایثار و از خود گذشتگی کادر درمان و پرستاران بر کسی پوشیده نیست و ایثار و تلاش این عزیزان تحسین و تقدیر عموم مردم را بر انگیخته است.
وی افزود: در یک سال اخیر و شیوع کرونا شاهد درگیری تعداد زیادی از همکاران هستیم و تعدادی از همکاران به شهادت رسیدند که برای آنان علو درجات و برای بازماندگان صبر و طول عمر با عزت از درگاه خداوند متعال خواستارم.
فولادی با اشاره به برنامه سازمان تأمین اجتماعی برای استخدام نیروهای جدید، گفت: ۵۰۰۰ نیروی جدید در ماه‌های آینده جذب می‌شود که عمدتا کادر پرستاری هستند و کمبود نیرو را جبران می‌کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید