جایگاه‌های سوخت استان همدان تحت پوشش بیمه تعاون قرار گرفتند

0

طی تفاهم‌نامه همکاری بیمه تعاون با انجمن جایگاه‌داران سوخت استان همدان، 105 جایگاه سوخت این استان تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی و مسئولیت مدنی بیمه تعاون قرار گرفتند.

همه جایگاه‌های سوخت استان همدان تحت پوشش بیمه تعاون قرار دارند.

به گزارش نبض بیمه به نقل از  روابط‌عمومی بیمه تعاون، کیانوش بیات‌نژاد، مدیر شعبه همدان بیمه تعاون با بیان این مطلب گفت: نظر به سیاست‌های بیمه تعاون برای گسترش فعالیت‌های مدنی و در راستای پشتیبانی از خسارت‌های احتمالی جایگاه‌های سوخت، طی تفاهم‌نامه همکاری بیمه تعاون با انجمن جایگاه‌داران سوخت استان همدان، 105 جایگاه سوخت این استان تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی و مسئولیت مدنی بیمه تعاون قرار گرفتند.

وی گفت: بیمه تعاون در همدان برای تعامل با تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ بیمه‌ای، همکاری‌هایی را با اداره‌کل تعاون استان آغاز کرده است و امیدواریم بتوانیم با این همکاری‌ها نقش مؤثری در گسترش فرهنگ بیمه‌ای استان ایفا کنیم.

مدیر شعبه همدان بیمه تعاون با اشاره به محصول جدید بیمه توقف کسب‌وکار ناشی از کرونا در بیمه تعاون، این بیمه‌نامه را یکی از محصولات جذاب بازار بیمه برای کمک به رفع نگرانی بنگاه‌های اقتصادی از آسیب‌پذیری ویروس کرونا بر کسب‌وکارها عنوان کرد و افزود: استقبال از این بیمه‌نامه هر روز بیشتر می‌شود و صنوف دریافته‌اند که بیمه تعاون برای کمک به کسب‌وکارها آماده ارائه طرح‌های نوآورانه و خلاق است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید